ربودن دختربچه خردسال برای فرار از تنهایی
کد خبر: ۱۱۸۵۷۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2018 August 18    -    ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰

زن میانسال که به اتهام ربودن دختربچه خردسال بازداشت شده مدعی است پس از طلاق از شوهرش برای فرار از تنهایی و افسردگی اقدام به آدم‌ربایی کرده است.

 

سرهنگ فرج شجاعی، رئیس پلیس‌آگاهی استان فارس در توضیح حادثه گفت: دختربچه خردسال که هانیه نام دارد ۱۱ مردادماه از مقابل خانه‌شان ربوده شد. مادر او در شرح ماجرا گفت: دختر بچه سه‌ساله‌ام در کوچه روبه‌روی منزلمان مشغول بازی بود که ناپدید شد و جست‌وجو برای پیدا کردن وی فایده‌ای نداشته است.

 

سرهنگ شجاعی گفت: با طرح شکایت، پرونده به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس‌آگاهی قرار گرفت و پس از بررسی دوربین‌های مداربسته مشخص شد زنی میانسال طفل را ربوده و با یک دستگاه سواری پیکان از محل متواری شده است. بعد از آن بود که مأموران پلیس موفق شدند محل اختفای آدم‌ربا را در یکی از روستا‌های شهرستان شیراز شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه وی را دستگیر کنند. پس از انتقال متهم به پلیس‌آگاهی در بازجویی فنی و تخصصی اعتراف کرد و مدعی شد مدت ۱۵‌سال است که از همسرش جدا شده و به دلیل افسردگی و تنهایی و پر کردن خلأ‌های روحی و عاطفی، تصمیم به ربودن کودک کرده‌است.

 

سرهنگ شجاعی افزود: کودک معصوم پس از گزارش سلامتی و معاینه، به مادرش تحویل و آدم‌ربا با تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده‌شد و از آن طریق روانه زندان شد.

روزنامه جوان

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
0
0
واقعا خبر غم انگيزي بود. اگر سابقه اي نداشته باشد جا دارد با اين خانم ندر حد يك تبه كار رفتار نشود. او بايد بيشتر به نظرم مورد مددكاري اجتماعي قرار گيرد و نه برخورد سنگين قضايي.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
0
0
حتي اگر هم اينطور بوده باشد! هيچ بي انظباطي اجتماعي و رفتار ولنگارانه اي براي رسيدن به خواسته مورد قبول نيست! البته به نظر اين ظاهر قضيه است و مي تواند رد گم كني هم باشد!!!!!!!!!!!!!! ايشان مي توانست از طرح يك مادر مجرد استفاده كند و فرزند دختري را سرپرستي كند! معنا ندارد كه بچه مردم را بلند كنند و به خواسته دلشان برسند! اين مسئله بايد با دقت و موشكافانه بررسي شود زيرا در ربايش كودكان اين ادعا زياد تكرار مي شود و مي تواند كاملا بي اساس و براي تبرئه و فرار از مجازات و حكم دادگاه باشد! يا همچنين هويت باندهايي را كه با آنها كار مي كنند كتمان كنند!!! ساده انگار نباشيم! اين مسئله شوخي بردار نيست.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار