حمله میمون بازیگوش به آرایشگاه زنانه در شمال+عکس
کد خبر: ۱۱۸۲۷۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2018 August 14    -    ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۵

یک میمون بعد فرار از منزل به آرایشگاه زنانه در بابل حمله‌ور شد.

به نقل از روابط عمومی سازمان اورژانس کشور؛ یک میمنون خانگی بعد از فرار از محل نگه داری خود وارد آرایشگاه زنانه می‌شود که باعث وحشت زنان حاضر می‌شود در این هنگام میمون به طور وحشیانه به دختربچه ۷ ساله که همراه مادر خود در آرایشگاه حضور داشت حمله می‌کند و او را از ناحیه پا گاز می‌گیرد.

پس از تماس با سامانه ۱۱۵ اورژانس بلافاصله یک دستگاه آمبولانس جهت اقدامات لازم به محل حادثه اعزام شد که مصدوم این حادثه به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل می‌شود.

حمله میمون بازیگوش به آرایشگاه زنانه در شمال+عکس

خبرآنلاین

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۳
0
0
میمون بومی ایران نیست و متاسفانه عده ای احمق اینها رو وارد کشور کردن و میفروشن و بعد از مدتی خریدارن اینها رو در طبیعت رها میکنند. میمون ها مثل خوک زاد و ولدشون خیلی سریع هست و به زودی این احتمال وجود داره که جمعیت آنها در نواحی شمالی ایران بیش از اندازه زیاد بشه و بلای جان پستانداران کوچک و پرندگان بشن.
نگه داری از حیوانات جدای از غیر اخلاقی بودن به دلیل اسارت آ« باعث انتقال انواع بیماری ها، کک و کنه ها میشود.
به نظر من با این شرایط کشور و شیوع سرطان ها به دلیل استفاده بیش از حد از سموم و مواد تراریخته در تغذیه دام ها اگر کسی جا داشته باشه نگه داری از تعداد محدود گوسفند و گاو و تعدادی مرغ واقعا به صرفه هست و یک سرمایه گذاری مادام العمر و پایدار خواهد بود. دیگه شیر ، تخم مرغ و ماست و پنیر آدم تامین میشه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
0
0
عنتر. آخه چرا ؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار