پسری خواهرش را در کازرون دار زد
کد خبر: ۱۱۸۱۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 August 14    -    ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰

چند روز قبل مأموران یکی از بخش‌های کازرون د ر جریان قتل هولناک زن ۵۰ ساله‌ای قرار گرفتند.
با توجه به اعلام این گزارش ماموران بلافاصله به قتلگاه رفته و تحقیقات خود را آغاز کرد ند.
تیمی بررسی صحنه جرم پس از حضور در این محل، جسد زن ۵۰ ساله‌ای را در حالی که آویزان بود مشاهده کرده و پی بردند که وی را دار زد ه اند. از این رو پرونده‌ای تشکیل و تحقیقات برای افشای راز این جنایت Crime آغاز شد. در بررسی‌ها ماموران د ریافتند که وی توسط یک آشنا به قتل رسید ه است، زیرا هیچگونه سرقتی از محل مشاه ه نشد و قاتل یا قاتلان بد ون مقاومتی وارد محل شد ه بود ند.
با انجام اقدامات گسترده پلیسی ماموران پی بردند که وی از مدت‌ها قبل با برادرش درگیری داشته است از این رو تحقیقات د ر این رابطه متمرکز شد و در نهایت برادر وی را به عنوان تنها مظنون جنایت بازداشت کردند.
وقتی این مرد به کلانتری منتقل شد گفت: ساعتی قبل خواهرش را د ار زد ه است.
پسر جوان در جریان بازجویی‌های مقدماتی انگیزه روشنی را برای قتل خواهرش اعلام نکرد، اما د ر ادامه گفت: صدایی در سرش او را آزار می‌داده و دستور داده تا خواهرش را به قتل برساند. متهم د ر اد امه صحنه جنایت را بازسازی کرد.
د ر اد امه تحقیقات اتهام قتل عمد‌ی به متهم تفهیم شد و او به د فاع از خود ش پرد اخت.
متهم گفت: قبول دارم که مرتکب قتل خواهرم شده‌ام، اما باور کنید آن شب حال طبیعی نداشتم.
وی ادامه د اد : مدت‌ها بود که به رفتار خواهرم شک کرده بود م و فکر می‌کردم که او با افراد‌ی در ارتباط باشد.
آن شب فقط من و خواهرم د ر خانه بود یم. او از من پذیرایی کرد، اما وقتی غذا خوردم صورتم شروع به سوزش کرد. بی‌خوابی به سرم زده بود. حد ود ساعت ۲ بود که صداهای عجیبی در سرم می‌شنیدم. یک نفر به من می‌گفت: باید خواهرت را بکشی. این صدا‌ها ادامه داشت و با خودم کلنجار می‌رفتم تا اینکه همان صدا باز هم گفت که تا صبح نشده باید خواهرت را بکشی.
من طنابی برداشته و خواهرم را دار زد م. می‌خواستم به کلانتری بروم. چند ساعت در خیابان پرسه زد م تا اینکه د ستگیر شد م.
متهم ادامه  داد : باور کنید من قصد به قتل رساندن خواهرم را ند اشتم. من با او بزرگ شد ه بود م و او هیچ بد‌ی د ر حقم نکرده بود، اما آن شب حال عاد‌ی نداشتم. متهم در تمامی مراحل تحقیقات به قتل خواهرش به دلیل مشکوک بودن به وی اعتراف کرد.
گفتنی است وی هم اکنون در بازداشت بسر می‌برد و تحقیقات در این رابطه اد امه د ارد.

رکنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۳
0
0
اولا" که معلومه دروغ میگه، چون خودش هم اظهارمیکنه من با او بزرگ شد ه بود م و او هیچ بد‌ی در حقم نکرده بود، دوما" در صورت درست بودن ادعای این آقا، یعنی یک زن 50 ساله برای داشتن ارتباط باید از کسی اجازه بگیره؟ خجالت آوره که چنین تهمتهایی را به خواهر بزرگترش نسبت میده. ایشالله که طناب دار قانون به گردن خودت هم میفته.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار