رئیس‌جمهور در طول روز چند ساعت کار می‌کند؟
کد خبر: ۱۱۷۹۵۵
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2018 August 12    -    ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۰

عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان یزد با بیان این مطلب که بنده به عنوان مسئولیت کاری که دارم بیشترین ارتباط را با دکتر روحانی دارم، گفت: به واسطه شناخت و ارتباطی که دارم می‌بینم که ایشان در طول روز ۱۲ ساعت کار می‌کنند.

وی افزود: مگر می‌شود کسی معتقد و مومن باشد آن وقت مثلا ۱۰ صبح بیایید سرکار؟ این‌ها همان چیز‌هایی است که می‌خواهند مردم را بی‌اعتماد کنند.

وزیر کشور تصریح کرد: ناامیدی و بی‌اعتماد دو آفتی است که باید مراقب آن بود.

رحمانی‌فضلی همچنین با تاکید بر مبارزه با امر فساد تصریح کرد: ما نمی‌گوییم همه سالم هستند، هیچ‌کس دست قوه قضائیه را نبسته است، هیچ کس مانع کار سازمان بازرسی نیست، منتها با حفط آبرو و تا مرحله صدور حکم باید مراقب بود.

تسنیم

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
0
0
با سلام .مردم خروجی و نتیجه کار را می بینند .حالا اگر رییس جمهور محترم واعضای دولت .مجلس و سایر مسوولین بجای 12 ساعت ،24 ساعت که چه عرض کنم ،اگر در شبانه روز 1000 ساعت هم کار کنند و نتیجه تورم افسار گسیخته وبی ارزش شدن روز به روز ارزش پول ملی و دارایی مردم باشد .مصداق اب در هاون کوبیدن است .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
0
0
ریس جمهور که اصلن کاری نمیکنه. راحت ترین کار در ایران همین نمایندگی ، وزارت، مدیر بودن و ریس جمهور بودن هست.
شما سبک زندگی مسئولین ما را با مسئولین اروپایی و آمریکایی یا همین کشور های شرق آسیا مقایسه مکنید اونها اینقدر تحت استرس و فشار هستند که گاها به دلیل ناتوانی در انجام وظایف استعفا میدهند و یا حتی خودکشی میکنند. بعد شما نگاه کن ببین در ایران مردم چقدر درگیر مشکلات هستند و مسئولین عین خیالشون نیست و همیشه لبخند میزنن و انگار که اصلان در این کشور زندگی نمیکنن. و جوری حرف میزنن که انگار رییس جمهور سویس یا سوئد هستند.
حمید کلباسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
0
0
جهانگردی در قبرستان آتن سنگ قبرهایی دید که عمر متوفی را یک روز تا یک سال نوشته بودند! پرسید اینجا قبرستان کودکان است؟ گفتند نه! جهانگرد گفت پس چرا سن آنها اینقدر کم است؟
جواب دادند: چون عمر مفیدشان را نوشته اند!
محمدرضا نقوي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۲
0
0
همين ايمان وتعهد شما است كه پدر ما مردم را دراورده كم كار كن اما خوب مگر كاركردن كيلويي دردي از ما مردم دوا كرده تا حالا
كم گويي و گزيده گوي چون گوهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار