جاده چالوس عصر امروز یک‌طرفه می‌شود
کد خبر: ۱۱۷۰۵۷
تاریخ انتشار: 2018 August 03    -    ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵

 سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندرا ،با بیان اینکه هم اکنون ترافیک در جاده‌های هراز، چالوس، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است، گفت: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ امروز تا ساعت یک بامداد روز شنبه از کرج به مرزن آباد ممنوع می‌شود.

وی افزود: آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ امروز تا ساعت یک بامداد روز شنبه ۱۳ مرداد از مرزن آباد به کرج یکطرفه می‌شود.

سرهنگ قدمی گفت: رفت و آمد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ امروز جمعه ۱۲ مرداد از جاده هراز و جاده کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع شد.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: رفت و آمد موتور سیکلت به جزء موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی تا ساعت ۶ روز شنبه ۱۳ مرداد از جاده‌های کرج – چالوس، هراز، سوادکوه ممنوع است.

وی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه این استان را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

باشگاه خبرنگاران

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار