دلیل سانسور تجاوز در «رهایم نکن» اعلام شد
کد خبر: ۱۱۰۹۹۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2018 June 03    -    ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰

مهدی روشن‌روان، مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه در گفت‌وگویی درباره حذف صحنه مربوط به تجاوز در سریال رهایم نکن توضیح داد: در بازبینی مشخص شد که میزان خشونت این صحنه بالاست و با توجه به این‌که مخاطبان بسیاری لحظه افطار بیننده سریال هستند، بنابراین باید این میزان خشونت کمتر می‌شد، زیرا مخاطب آسیب می‌دید. از سوی دیگر با توجه به اتفاق اخیر مدرسه غرب تهران و تنش جامعه، بهتر بود این صحنه تعدیل شود. این ملاحظه فقط در ارتباط با سریال رهایم نکن نیست و شامل حال همه سریال‌ها می‌شود.

دلیل سانسور تجاوز در «رهایم نکن» اعلام شد

وی عنوان کرد: وقتی سریالی از یک شبکه پخش می‌شود، حق حرفه‌ای مسئولان است که درباره بخش‌های مختلف آن دخل و تصرف داشته باشد. این شامل حال همه سریال‌ها می‌شود. به تصویر کشیدن یک بزه با حداکثریت تصاویر درست نیست، بلکه ما به ریشه، ابعاد، پیامدها و راه‌های برون‌رفت باید بپردازیم. بر‌اساس نظرسنجی‌های انجام شده و تماس مخاطبان با روابط عمومی در این سریال صحنه‌های ناخوشایند و ناهنجار بیش از اندازه به تصویر کشیده شده و این هنگام افطار درست نیست. ضرورتی ندارد تا این میزان تلخی نشان داده شود. در هر صورت ما به دقت همه صحنه‌های این سریال را با حضور صاحب‌نظران بررسی کردیم و مصلحت در حذف این صحنه‌ها بود.

جام جم

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مریخ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
1
0
همیشه حقیقت و وقایعی در جامعه اتفاق میافتد در رسانه ها سانسور میشود .مثل کبکی که سر به زیر برف برده باشد و فکر میکند از خطر فرار کرده است
پیمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
0
1
با اینکه صدا و سیما در اکثر موارد فقط نفع خودش رو درنظر میگیره و برنامه های گزینشی،با سانسورهای غیرمعمول و...اعمال میکنه.و فیلم های ساخته شده هم فقط هدر دادن بودجه است.
در این یه مورد بد هم نشد.حالا مگه چقدر از فیلم رو درست و متناسب با شعور مخاطب ساختن که صحنه های دلخراش و ناراحت کننده اش رو بخوان کامل و دقیق نشون بدن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
0
0
تازه یادتون افتاده باید موقع افطار یه فیلم کمدی درست کنید نه یه فیلم درام خشن
مهدی
|
Netherlands
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
0
0
یعنی از صحنه تجاوز فیلم گرفته بودن؟!! چه جالب. فکر نمیکردم صداوسیما اینقدر باز عمل کنه :)
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار