سکه ۲ میلیون تومان را رد کرد
کد خبر: ۱۰۸۶۷۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2018 May 10    -    ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۴

امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم بدون تغییر قیمت در مقایسه با دیروز ۱۹ میلیون و ۴۸۰ هزار ریال به فروش رفت. هر نیم سکه نیز با رشد ۵۰ هزار ریالی، ۹ میلیون ۹۶۰ هزار ریال فروخته شد.

برپایه این گزارش، معامله گران هر قطعه ربع سکه را با افزایش ۵۰ هزار ریالی، پنج میلیون و ۹۱۰ هزار ریال عرضه کردند. سکه گرمی نیز بدون تغییر قیمت، سه میلیون و ۶۰۰ هزار ریال به فروش رفت.

در بازار‌های جهانی، قیمت هر اونس طلا با افزایش چهار دلار و ۲۶ سنتی، به یک هزار و ۳۱۳ دلار و ۱۳ سنت رسید. در بازار تهران هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۶ هزار و ۶۹۰ ریال افزایش، یک میلیون و ۹۵۹ هزار و ۳۵۰ ریال قیمت گذاری شد.

در این پیوند، رئیس اتحادیه طلا و جواهر کشور در گفت: وگو با ایرنا درخصوص افزایش قیمت سکه اظهار داشت: در روز‌های گذشته افزایش قیمت جهانی طلا را متاثر از تحولات سیاسی جهانی شاهد بودیم.

«محمد کشتی آرای» ادامه داد: با این وجود، پس از شوک قیمتی که از روز گذشته وارد شد، شاهد کاهش قیمت‌ها در بازار سکه و طلا بودیم، اما در تقابل با افزایش قیمت‌های جهانی نتوانست تاثیرگذار باشد و امروز شاهد رشد قیمت سکه هستیم.

وی خاطرنشان کرد: این گونه نوسانات در برهه کنونی و پس از تحولات سیاسی اخیر طبیعی است و باید منتظر باشیم بازار مجددا به تعادل برسد.

ایرنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
1
0
علی برکت الله
اقتصاد ایران دیگر به حال خود رهاشده مثل یک سگ اهلی که به دلیل هار شدن کنترل آن از دست صاحبش خارج شده.
با این سبک مدیریت فامیلی و قبیله ای تا پایان دنیا هم مشکلات ایران حل نخواهد شد.
حتی کره شمالی هم بعد از 40 سال فهمید که ایزوله بودن و دشمنی با دنیا هیچ فایده ای ندارد.
باید بپذیریم صهیونیست ها دنیا را در چنگ خود دارند و دشمنی 40 سال گذشته با آنها آسیب های جبران ناپذیری به منافع ملی ایران وارد کرده. صهیونیست ها تا قبل از انقلاب اسلامی هیچ خصومتی با شیعیان نداشتند. امیدوارم تا دیر نشده و تر و خشک با هم نسوختند و به وضع سوریه ، افغانستان، عراق و پاکستان گرفتار نشدیم سیاست های اشتباه را تغییر دهیم هر چند که دیر شده اما ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه هست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
0
1
هیچکس هم عذرخواهی نمیکنه.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار