ارسطوی پایتخت بالأخره در واقعیت ازدواج کرد+ تصاویر
کد خبر: ۱۰۶۳۵۳
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: 2018 April 17    -    ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰
احمد مهرانفر بعد از پایان پایتخت ۶ و بعد از تعطیلات نوروز عکسی از دست حلقه دار خود و همسرش منتشر کرده که خبر از ازدواجش داده است . او با متنی بسیار زیبا خبر از ازدواجش در اینستاگرام خود داده است. او با...

ارسطوی پایتخت بالاخره ازدواج کرد!

ارسطوی پایتخت بالاخره ازدواج کرد!به گزارش «تابناک با تو»؛ احمد مهران فر دانش آموخته رشته بازیگری و کارگردانی در تئاتر می باشد. مهران‌فر از سال ۱۳۷۸ وارد عرصه بازیگری در تئاتر شده و نزد بازیگران شاخصی مانند پرویز پرستویی، پانته‌آ بهرام، امیر جعفری، مهتاب نصیرپور و حبیب رضایی بازی در تئاتر آن تجربه کرده است .

این هنرمند اولین بازی خود را در عرصه سینما در فیلم «نان، عشق و موتور ۱۰۰۰» انجام داده و سپس در فیلمهای «اقلیما»، «حقیقت گمشده»، «درباره ی الی و «کلبه» و «آتش‌بس» حضور داشته است. به علاوه بر بازیگری کارگردانی و نویسندگی چند نمایش تئاتر را در کارنامه خود دارد . بازی وی در آثار قبلی دیده نشد و همه شهرت و معروفیتش در سریال پایتخت و نقش آفرینی در این سریال رقم خورد . در مقابل بازی مهرانفر در نقش ارسطو بسیار دیده شد و یکی از کاراکترهای مشهور سریال پایتخت ست که نزد مردم بسیار محبوب و جذاب شده است.

احمد مهران فر تا پیش از پایتخت، در تئاتر حسابی برای خودش اسم و رسمی به هم زده بود اما در سینما و تلویزیون کمتر او را می شناختند. او از سال 80 به عنوان بازیگر به سینما وارد شد و در فیلم هایی مثل «زن و عشق و موتور 1000»، «شاعر زباله ها»، «آتش بس»، «اقلیما»، «تسویه حساب» و ... نقش هایی کاملا فرعی داشت. مهران فر با بازی در فیلم «استشهادی برای خدا» توانست خودش را نشان دهد.

جایگاه فعلی بازیگری: پایتخت در واقع اولین اثر مهم کارنامه بازیگری مهران فر بود. او با تشکیل زوج به همراه محسن تنابنده و تسلط بر لهجه مازندرانی، توانست از همان ابتدا توجه مخاطبان را جلب کند. مهران فر بعد از درخشش در پایتخت در فیلم های مختلفی از جمله «بی خود و بی جهت»، «ایران برگر» و ... بازی کرد و نهایتا در «ماجرای نیمروز»، متفاوت ترین بازی اش را به نمایش گذاشت.

موفقیت در پایتخت: او از همان ابتدا خودش را به عنوان یکی از دو محور اصلی پایتخت معرفی کرد و توانست با ویژگی های جذاب و مخصوص به خودش برای همیشه در این اثر باقی بماند.

ازدواج با مدل و بازیگر ایرانی
احمد مهرانفر بعد از پایان پایتخت ۶ و بعد از تعطیلات نوروز عکسی از دست حلقه دار خود و همسرش منتشر کرده که خبر از ازدواجش داده است . او با متنی بسیار زیبا خبر از ازدواجش در اینستاگرام خود داده است. او با مونا فائز پور مدل و بازیگر ایرانی ازدواج کرده است.

ارسطوی پایتخت بالاخره ازدواج کرد!

پست عاشقانه ی احمد مهرانفر برای همسرش مونا فائزپور

کاربران نیز با جمله به شدت ازدواجی بودی ازدواج بازیگر معروف و نقش ارسطو را تبریک گفتند و برای این زوج هنرمند جوان آرزوی موفقیت و خوشبختی و بهروزی کردند.

ارسطوی پایتخت بالأخره در واقعیت ازدواج کرد+ تصاویر

 

او درباره ی نقش خود در سریال «پایتخت» می گوید:
من سر فیلم سینمایی «باگت» به کارگردانی سامان مقدم بودم که محسن تنابنده با من تماس گرفت و خبر داد آقای مقدم تصمیم دارند سریالی با این خصوصیات شروع کنند. تنابنده گفت پنج، شش قسمت از کار را نوشته و قرار است در این کار با او همبازی شوم.

شما اصالتا اهل برزک کاشان هستید ولی در «پایتخت» شمالی خوب حرف می‌زنید. لهجه را چطور یاد گرفتید؟
من یک مدت از سربازی‌ام را در مازندران بودم به همین خاطر آشنایی مختصری با لهجه شمالی و مازندرانی داشتم.

تشابه شخصیتی ارسطو با مهرانفر چگونه است؟
خانواده دوستم ولی بیشتر فردگرا و درون‌گرا هستم و واقعاً با شخصیت ارسطو نزدیک نیستم. تنهایی را دوست دارم و اهل هیجان نیستم.

ارسطوی پایتخت بالأخره در واقعیت ازدواج کرد+ تصاویر

علت عدم علاقه به دیده شدن چیست؟
من از ابتدا به بازیگری علاقه شدم و هرچه بیشتر وارد آن شدم، احساس کردم دنیای بزرگی است که هیچوقت تمامی‌ ندارد و به انتها نمی‌رسد. یک جور بازیگوشی در بازیگری است که دوستش دارم.

من بهترین لحظات زندگی‌ام را روی صحنه و جلوی دوربین داشته‌ام. لحظاتی که به راستی از خودم و همه چیز جدا می‌شوم. یک جاهایی واقعا خنده‌ام می‌گیرد.

من در زندگی واقعی خنده رو نیستم اما در «شاهگوش» یا «پایتخت» یک جاهایی واقعا خنده‌ام می‌گیرد و نمی‌توانم خودم را کنترل کنم. چیزی که من در بازیگری خیلی دوست دارم این است که مخاطب مرا کمتر ببیند یعنی خود مرا نبیند. شاید برای همین است که همیشه از مصاحبه با گریم پرهیز می‌کنم. دوست دارم تماشاگر آن شخصیت را ببیند، ارسطو را ببیند. وقتی من خارج از لهجه ارسطو با گریم او با شما حرف بزنم، باورپذیری تماشاگری که مرا در تلویزیون ببیند دچار خدشه می‌شود.

منابع: هفت صبح و shaboone

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
0
8
این طفل معصوم که همش میکاپ هستش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
0
4
توی شاهگگوش عالی هستی عالیییییی
اسماعیل
|
Netherlands
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۰
0
3
پس نقی معمولی و بابا پنجعلی اشتباه میکردند که میگفتند کسی به ارسطو زن نمیدهد.
زیبا احمدپور از تبریز
|
United States
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۳
0
1
حوب بود چهره طبیعی همسرش هم موجود بود احتمالا نمی شناختمیشون!
محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
0
1
جناب اقای ارسطو
با عرض تبریک
محض اطلاع عرض می کنم
انگشتر طلا برای مرد حرام است
و اگر با ان نماز بخوانید نماز باطل است !
نگی نگفتی .
گفتم .
فردای قیامت پشمون می شی
مگه اینکه دستت نکنی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار