نجات شیرخواره یمنی از زیر آوار پس از ۳ روز +عکس
کد خبر: ۱۰۵۸۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 April 12    -    ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰

شبکه المسیره از نجات یک شیرخواره یمنی از زیر آوار منزلی که جنگنده‌های رژیم سعودی بمباران کرده بودند، پس از گذشت سه روز خبر داد.

جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی آمریکایی منزل یک خانواده یمنی در شهرستان خدیر در استان تعز را بمباران کرده بودند که گروه‌های امداد و نجات توانستند پس از سه روز یک شیرخواره را از زیر آوار سالم بیرون بکشند.

نجات شیرخواره یمنی از زیر آوار پس از ۳ روز +عکس

بر اساس این گزارش، این طفل شیرخواره به بیمارستان منتقل شد تا تحت درمان لازم قرار گیرد.

در حمله شامگاه یکشنبه گذشته جنگنده‌های متجاوز سعودی به منزل این شیرخواره نجات یافته در منطقه المحول شهرستان خدیر، یک عضو خانواده وی شهید و چهار نفر دیگر زخمی شده بودند.

تسنیم

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Thailand
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۳
0
0
چقدر این طفل معصوم را در پوشاک گوناگون پیچیده اند حالا ممکن است این طفلک از گرما هلاک شود.

مادران ارجمند در هر کجای جهان تو را بخدا بدقت و حساسیت به دمای بدن کودکان بویژه نوزادان توجه بفرمائید که بدن کودک نه بیش از اندازه گرم باشد و نه بیش از اندازه سرد؛ بعضی مادران گرایش دارند بدن کودکان بویژه نوزادان را بیش از اندازه گرم نگهدارند و بدون اینکه مادر متوجه باشد نوزاد آزار دیده و ممکن است صدمه ببیند لذا توصیه میشود مادران در مورد تعیین و تشخیص دمای مناسب بدن کودک و نوزاد، از چند کارشناس بعلاوه ی چند مادر با تجربه و دانا تبادل نظر و کسب اطلاعات کنند و اگر سایر مادران در باره دمای بدن نوزادِ گُل شان اشتباه عمل می کنند تو نیکی کن و آنان را راهنمایی نمایند که ایزد گرفتاریتان را تبدیل به سعادت کند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار