پرونده‌های جنجالی سال ۹۶ (۲)
کد خبر: ۱۰۳۹۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 March 22    -    ۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳

بیراه نیست اگر سال 96 را سال پرونده های جنجالی بنامیم. برای اثبات این ادعا کافی است سری به صفحات حوادث روزنامه ها و خبرگزاری ها بزنیم و مروری بر وقایع تلخ آن داشته باشیم. نکته تاسف بار افزایش قربانیان خردسال در این پرونده هاست که می تواند هشداری جدی به شمار برود. قتل «آتنا اصلانی»، جنایت در مهاباد، مرگ دلخراش «بنیتا» در خودرو به سرقت رفته پدرش، آزارهای شیطانی «کیمیا»، شکنجه مرگبار «اهورا»، کشتن «ملیکا» به خاطر یک جفت گوشواره و ... تنها نمونه هایی از مهم ترین اخباری است که در 12 ماهه سال 94 رقم خورده است.

جنایت های هولناک

مرجان همایونی: سال 96 هم جنایات هولناکی اتفاق افتاد که انتشار جزئیات هر یک انعکاس گسترده ای در جامعه داشت. از میان پرونده های این محکومان اعدامی، شرح جنایات یک شیطان صفت حیله گر را به یاد داریم که به عنوان بسیجی وارد ساختمان های مسکونی می شد و زنان و دختران را در آسانسور عمومی غافلگیر می کرد و به آنها تعرض می کرد و یا مرد جوانی که در آستانه اعدام قرار گرفته که در یک حمام خون، 5 کودک، دو زن و یک مرد را به رگبار گلوله بسته است.

اعدام شرور کرمان

اتهام: قتل و آدم ربایی

زمان اجرای حکم اعدام قاتل: 1 شهریور 96

یک شرور در کرمان معروف به سردار به اتهام محاربه از طریق سردستگی یک گروه مسلح به خاطر بر هم زدن امنیت عمومی، ایجاد رعب و وحشت، قتل عمد، سرقت مسلحانه، راهزنی، آدم ربایی مسلحانه، بعد از مدت ها شرارت در دادگاه محاکمه و به اعدام محکوم شد. این حکم پس از تایید در دیوان عالی کشور به مرحله اجرا در آمد و عامل جنایت به دار آویخته شد.

پرونده‌های جنجالی ۹۶ (۲)

قتل عام در ایرانشهر

تعداد قربانیان: 8 نفر

زمان وقوع جنایت: 20 دی سال گذشته

20 دی سال گذشته پلیس در جریان وقوع جنایتی خونین در روستای نصیرآباد ایرانشهر قرار گرفت و ماموران با حضور در محل با جسد خونین 5 کودک، دو زن و یک مرد روبرو شدند و در بررسی های صورت گرفته مشخص شد که مرد جوانی به همراه دو همدستش عاملان این قتل عام بوده اند. متهم اصلی این پرونده پس از دستگیری در رابطه با انگیزه اش گفت: «شوهر خواهر صاحبخانه ام در قتل پدر و برادرم دست داشت و برای این که از او انتقام بگیرم، همه اعضای خانواده اش را به رگبار بستم ولی دو همدستم نقشی در جنایت نداشتند و فقط شاهد قتل بودند.» با تکمیل تحقیقات و بازسازی صحنه جنایت از سوی متهمان پرونده، کیفرخواست علیه عاملان این قتل صادر شد.

قتل عام در اراک

تعداد قربانیان: 6 نفر

زمان وقوع: 22 دی سال 95

زمان اجرای حکم اعدام قاتل: 26 فروردین 96

صبح 22 دی ماه متهم جوانی که 10 روز قبل با وثیقه از زندان آزادشده بود، ابتدا به خانه یکی از ماموران پلیس حمله کرد و او و سه عضو خانواده اش را با رگبار کلاشینکف به قتل رساند. سپس به خانه اولیای دم یک پرونده نزاع منجر به قتل رفت و پدر و مادر مقتول را نیز به رگبار بست تا انتقامجویی او 6 کشته و 3 مجروح بر جای بگذارد. این قاتل پس از ارتکاب جنایاتش متواری شد اما خیلی زود توسط پلیس دستگیر و در دادگاه به انهام 6 قتل پای میز محاکمه ایستاد که با صدور حکم قصاص، این مرد جوان 26 فروردین ماه در ملأ عام به دار مجازات آویخته شد.

قاتل تبر به دست

تعداد قربانیان: یک نفر

زمان وقوع جنایت: مرداد 95

زمان اجرای حکم: دوم بهمن 96

«حسین» عامل اصلی جنایت، مرداد سال 95 با همدستی دو پسر جوان دیگر برای قدرت نمایی، با تبر مرد بیگناهی را در نزاعی خیابانی به قتل رسانده و متواری شده بود. پس از انتشار تصاویری از این جنایت در شبکه های مجازی تحقیقات درباره این ماجرا آغاز شد و با دستگیری هر سه متهم، پرونده در شعبه اول دادگاه کیفری استان فارس مطرح شد و حسین پس از محکومیت در دادگاه، دوم بهمن امسال در زندان عادل آباد شیراز به دار مجازات آویخته شد.

قتل عام در سلماس

تعداد قربانیان: 7 نفر

زمان وقوع: 27 اردیبهشت 96

زمان اجرای حکم: 23 دی 96

جنایت بامداد 27 اردیبهشت امسال اتفاق افتاد که طی آن تمام اعضای خانواده ای در سلماس توسط داماد خانواده به قتل رسیدند. قاتل پس از 20 ساعت جستجو سرانجام با ردیابی های گسترده ای توسط پلیس دستگیر شد. عامل جنایت که جوانی معتاد به شیشه بود به خاطر اختلاف های مالی با یک کلت، دست به قتل عام اعضای خانواده همسرش زده بود که زن و فرزند خردسالش هم جزو قربانیان بودند. او در دادگاه به 5 بار قصاص محکوم شد و سحرگاه 21 دی امسال در ملأ عام به دار مجازات آویخته شد.

جنایت در گلابدره

تعداد قربانیان: 3 نفر

زمان اجرای حکم اعدام: 8 آذر 96

20 بهمن سال 93 صدای انفجار مهیب در یک ساختمان 9 واحدی در منطقه گلابدره تهران به گوش رسید و به دنبال این حادثه آتش نشانان هنگام اطفای حریق با جسد دو زن و یک پسربچه مواجه شدند. با آن که اجساد سوخته بود اما آثار چاقو روی بدن آنها دیده می شد و بدین ترتیب تیم جنایی وارد عمل شدند و به رازگشایی این جنایت پرداختند.

پرونده‌های جنجالی ۹۶ (۲)

در ادامه تحقیقات یکی از آشنایان این خانواده دستگیر شد و به قتل اعتراف کرد. او در بازجویی گفت: «من با شوهر مینا - یکی از مقتولان - دوست بودم و آن روز به خانه آنها رفتم و از او خواستم دیگر به من و همسرم زنگ نزند. سر این موضوع با مینا دعوایم شد و ناخواسته او را به قتل رساندم. قصد خارج شدن از خانه را داشتم که مادرشوهر مینا سر رسید و به ناچار او را هم به قتل رساندم و هنگامی که قصد خروج از خانه را داشتم، پسر کوچک مینا وارد خانه شد و چون شاهد قتل بود او را هم کشتم و برای از بین بردن سرنخ ها، خانه را به آتش کشیدم. این مرد که به سه بار قصاص محکوم شده بود، 8 آذر ماه امسال در محوطه زندان رجایی شهر به دار آویخته شد.

پستچی متجاوز

تعداد قربانیان تعرض: 40 زن و دختر که شکار پستچی قلابی شدند

زمان وقوع جنایت های سیاه: از سال 91

پرونده برای تعیین زمان اجرای حکم اعدام در دادسرای جنایی تهران مطرح است. از مرداد سال 91 شکایت هایی از سوی زنان و دختران جوان تهرانی به پلیس می رسید که نشان می داد مرد ناشناسی تحت عنوان پستچی وارد ساختمان های آپارتمانی شده و پس از به دام انداختن زنان و دختران، با تهدید چاقو به آنها تعرض می کرد و پس از سرقت طلاهای شان متواری می شد. جستجوهای پلیس برای دستگیری مرد شیطان صفت ادامه داشت تا این که سرانجام تصویر این پستچی قلابی در رسانه ها منتشر شد.

با انتشار این تصویر، زن جوانی، پستچی قلابی را شناسایی کرد و مدعی شد که این مرد جوان قصد آزار و اذیتش را داشته اما از چنگش گریخته است. با سرنخی که زن جوان در اختیار کارآگاهان قرار داده بود، آنها به بررسی دوربین های مداربسته محل حادثه پرداختند و تصویر متهم را به دست آوردند.

با مشخص شدن هویت تبهکار فراری، او دستگیر شد و در دادگاه انقلاب به اتهام افساد فی الارض پای میز محاکمه ایستاد و سرانجام به عنوان مفسد فی الارض به اعدام محکوم شد. پرونده با اعتراض این مرد به حکم صادره به دیوان عالی کشور ارسال شد اما قضات عالی رتبه پس از بررسی، حکم صادره را نقض کردند و پرونده را برای محاکمه مجدد بهت شعبه دیگری از دادگاه انقلاب ارجاع ردند که در نهایت مجازات اعدام پستچی قلابی متجاوز بار دیگر تایید شد. حکم اعدام پستچی متجاوز پس از تایید در دیوان عالی کشور برای اجرا به دادسرا بازگردانده شد و دادسرا باید فرآیند اجرای حکم را پیگیری کند.

مهم ترین پرونده های جنایی سال

در سالی که به پایانش رسیده ایم، شاهد حوادث تلخ بسیاری بوده ایم، وقایعی که طرح آنها در صفحات حوادث روزنامه ها و شبکه های خبری، انعاس گسترده ای در جامعه پدید آورد اما در میان این حوادث مختلف شرح حال زن جوانی را در صفحه حوادث «ایران» بازگو کرده بودیم که در شبی ظلمانی در بیابان از چنگ یک رباینده شیطان صفت به دو سرنشین یک خودرو پناه برد، اما دو مرد بیرحم هم به جای حمایت از این زن بی پناه بدون توجه به گریه های التماس آمیزش او را اسیر خوی حیوانی شان کردند و در بیابان تاریک رهایش ساختند که بسیاری از خوانندگان روزنامه در تماس با گروه حوادث، جملگی به این مردان دیو سیرت لقب «گرگ های شهری» سال دادند.

شکار دلار فروشان

6 فروردین امسال ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی متوجه درگیری دو مرد میانسال در داخل خودروی پرایدی شدند و زمانی که به آنها نزدیک شدند، راننده خودرو با تهدید اسلحه پا به فرار گذاشت و سرنشین خودروی پراید که با شلیک 5 تیر به شدت مجروح شده بود به بیمارستان منتقل شد اما چند روز بعد جان باخت.

با تحقیقات صورت گرفته عامل این جنایت شناسایی شد که اواخر خرداد امسال او را بازداشت کردند. این مرد میانسال اعتراف کرد که شکارچی پول های دلار فروش ها است که با عنوان مامور قاچاق آنها را سوار خودروش می کرد و با بهانه های مختلف دلارهای شان را می دزدید و آنها را رها می کرد. اما در آخرین سرقتش با مقاومت یک مرد دلار فروش مواجه شد و در نهایت دست به قتل او زد.

دزدان فرش های میلیاردی

پرونده‌های جنجالی ۹۶ (۲)

ساعت 17 و 20 دقیقه 23 فروردین سرقت مسلحانه فرش فروشی در خیابان ولیعصر - شمالی - به پلیس گزارش شد. در تحقیقات پلیس مشخص شد یکی از کارمندان فرش فروشی به همراه برادرش پس از ورود به مغازه با تهدید به مرگ 5 کارمند، 6 مشتری و صاحب مغازه را به زیرزمین برده و زندانی کرده اند و سپس 64 تخته فرش و تابلو فرش نفیس و گرانبها را به سرقت برده اند. سارقان دست و پا و دهان گروگان ها را بسته و بیش از 7 میلیارد تومان از فروشگاه فرش به سرقت برده بودند که بعد از رفتن آنها، گروگان ها با سختی دست و پای شان را باز کردند و با داد و فریاد از مردم کمک خواستند.

زن و شوهری که به بانک دستبرد زدند

10 خرداد امسال زن و مردی که صورت شان را با ماسک مخصوص آلودگی هوا پوشانده بودند وارد بانک ملت در بزرگراه فتح شدند. آنها با تهدید اسلحه پول ها را داخل کوله پشتی ریختند و از بانک خارج شدند اما در مقابل در خروجی مردمی که متوجه سرقت شده و در بیرون از بانک به تماشا ایستاده بودند به کمک کارمندان و مشتریان بانک رفتند و با آنها درگیر شدند.

دزدان گرچه اقدام به تیراندازی هوایی کردند اما در نهایت دستگیر شدند. هویت زن و مرد جوان زمانی برملا شد که نقاب های شان را برداشتند و مشخص شد آنها زوج جوانی هستند که با دیدن فیلم های پلیسی وسوسه سرقت به جان شان افتاده و تصمیم گرفته اند که یک شبه ره صد ساله را طی کنند.

زن تنها قربانی جنایت های مردان شیطان صفت

اواخر خرداد امسال بود که زن جوانی به پلیس مراجعه کرد و راز جنایات سیاهی را که برای او رخ داده بود بازگو کرد. او گفت هنگام شب از میدان آزادی به مقصد شهریار سوار پرایدی شدم تا به خانه مان برسم اما راننده با تغییر مسیر مرا به محلی خلوت در حاشیه شهر برد و مورد آزار و اذیت شیطانی قرارداد. او مرا در بیابان رها کرد و من به سختی خودم را به جاده رساندم و از دو سرنشین خودروی کمک خواستم و التماس کردم مرا به شهر برسانند اما آنها به بهانه کمک مرا سوار ماشین کردند و ماجرایی را که برایم رخ داده بود برای آنها تعریف کردم.

این دو مرد جوان به من گفتند مرا نزد پلیس می برند اما دروغ گفتند و به جای آن مرا به بیابان کشاندند و بدون توجه به التماس و گریه هایم مرا قربانی هوس های حیوانی خود کردند.

با شکایت این زن جوان، تحقیقات آغاز شد و هر سه عامل این جنایت سیاه بازداشت شدند و در دادگاه کیفری تهران پای میز محاکمه ایستادند که هر سه از طرف خوانندگان صفحه حوادث به عنوان «گرگ های شهری» معرفی شدند.

فرار هالیوودی

ماجرای این جنایت 31 مرداد سال 95 رخ داد و پسری که سوار بر یک خودروی 206 بود در این جنایت جان خود را از دست داد. تحقیقات نشان می داد که عاملان قتل پسر جوان را اشتباه گرفته و با قمه و چاقو به او در حالی که سوار بر خودروش بود حمله کرده اند.

دو پسر جوان زمانی که از قتل جوان باخبر شدند مخفیانه از مرز خارج شدند. آنها خود را به ترکیه رساندند و زمانی که قصد داشتند از آنجا به یونان بگریزند دستگیر شدند. یکی از آنها با تظاهر به خودکشی و دیگری با بریدن نرده های زندان موفق به فرار شده و از همان راهی که رفته بودند به کشور برگشتند و دستگیر شدند.

خواننده ای که ناخواسته قاتل شد

29 مرداد امسال بود که مرگ مرد میانسالی در یکی از بیمارستان های شمال پایتخت به بازپرس جنایی و تیم تحقیق اعلام شد. بررسی ها نشان داد که مرد میانسال پس از سه روز بستری شدن گفته بود پسرخوانده اش که یکی از خوانندگان رپ است، او را کتک زده است.

بدین ترتیب خواننده رپ که حمید نام داشت بازداشت شد و در بازجویی گفت چون پدرخوانده ام مادرم را کتک می زد از دستش عصبانی شدم و با هم درگیر شدیم اما مرتکب قتل او نشده ام و حتی به او ضربه ای هم نزده ام. این در حالی بود که پزشکی قانونی علت مرگ را ضربه به سر مرد میانسال اعلام کرد و متهم در بازسازی صحنه جنایت و نظریات پزشکی قانونی مجرم شناخته شد.

قتل همسر و مادرزن

14 مرداد امسال رهگذران خیابانی در غرب پایتخت با مرد میانسالی مواجه شدند که به شدت دچار خونریزی شده بود. این مرد میانسال در حالی که به سختی صحبت می کرد از قتل همسر و دخترش و مجروح شدنش به دست دامادش خبر داد و بدین ترتیب موضوع به پلیس و بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد.

با حضور تیم تحقیق، داماد جوان که عامل دو جنایت بود، در محل حادثه بازداشت شد و به قتل با انگیزه اختلافات خانوادگی اعتراف کرد.

پرونده‌های جنجالی ۹۶ (۲)

خودکشی پس از قتل دو دختر

21 شهریور امسال زن میانسالی در تهران با پلیس تماس گرفت و از جنایات هولناک برادرش خبر داد. او گفت لحظاتی قبل برادرم با من تماس گرفت و گفت دو دخترش را به قتل رسانده و می خواهد خودش را هم بکشد.

با این تماس ماموران راهی منحل جنایت شدند و با حضور در خانه با جسد خونین دو خواهر در آشپزخانه و جسد پدر خانواده در اتاق پذیرایی روبرو شدند.

راز سرهای بریده

صبح 11 مرداد امسال در حاشیه خیابان شیخ بهایی دو سر سوخته که از بدن های شان جدا شده بودند در زمینی متروکه پیدا شد. به دنبال این جنایت تحقیقات آغاز شد اما پلیس پی برد عامل جنایت هیچ رد و سرنخی از خود به جا نگذاشته است. با این که در تحقیقات میدانی کارآگاهان موفق شدند فیلمی از صحنه رها کردن سرها به دست آورند، اما کیفیت فیلم بسیار پایین بود.

با بررسی فیلم و انجام تحقیقات کارشناسی در نهایت مشخصات خودرو عامل جنایت شناسایی شد و از آنجا که تعداد انگشت شماری از این نوع خودرو در تهران وجود داشت، تیم تحقیق به بررسی هویت صاحبان این مدل خودروها پرداختند و در نهایت به پیرمردی رسیدند.

در تحقیقات بعدی مشخص شد پسرخوانده و عروس این مرد سالخورده مدتی است به طرز مرموزی ناپدید شده اند. بدین ترتیب پیرمرد بازداشت شد و در تحقیقات اولیه به قتل عروس و پسرخوانده اش اعتراف کرد و گفت آنها معتاد شده بودند و مدام من و همسرم را کتک می زدند تا پول بگیرند. آنها تمام وسایل خانه را فروخته و خرج مواد کرده بودند. من که از دست هر دو به تنگ آمده بودم با اسلحه آنها را به قتل رساندم و بعد از مثله کردن اجسادشان در دو شبانه روز مرده ها را در اطراف شهر پخش کردم.

دو کودک ایرانی در دام قاچاقچیان

11 آذر امسال بازپرس جنایی تهران در جریان ناپدید شدن دو پسر جوان قرار گرفت و در ادامه تحقیقات مشخص شد که امیرحسین و محمد امین با یک مرد افغانی دوست شده اند و او وعده و وعیدهای او برای پولدار شدن و کار در رستوران های خارج از کشور با او راهی ترکیه شده اند اما مرد افغان آنها را گروگان گرفته و از خانواده آنها تقاضای 50 هزاردلار کرده است.

در حالی که تحقیقات برای آزادی گروگان های ایرانی در ترکیه ادامه داشت، دو مرد افغان در ترمینال آنکارا با سروصداهای این دو پسر نوجوان پا به فرار گذاشتند و امیرحسین و محمد امین بلافاصله به سفارت ایران در ترکیه منتقل شدند و به تهران سفر کردند. آنها مدعی شدند که توسط یک مرد افغان با شرایط خاص به ترکیه منتقل شده اند و به قاچاقچیان ترکیه ای فروخته شده بودند که در نهایت نجات یافته اند.

جنایت در تعاونی 13

عصر سه شنبه 8 شهریور امسال مرد جوانی که لباس محلی سفید به تن داشت وارد تعاونی 13 ترمینال جنوب شد. او که مسافر سیرجان بود و به علت تاخیر طولانی اتوبوس، عصبانی به نظر می رسید. این مسافر جوان خواهان دریافت پولش و بازگرداندن بلیت شد و سر همین مسئله با کارمندان تعاونی به بحث پرداخت.

بعد از آن بود که سوار قطار مترو شد و به خانه اش رفت اما با چاقویی در دست دوباره به ترمینال برگشت و با وجود این که کارمندان شیفت صبح تغییر کرده بودند با انگیزه انتقام گیری به کارمندان حمله کرد و یک نفر را به کام مرگ کشاند و دو نفر را مجروح کرد که در همان صحنه جنایت بازداشت شد.

قتل عام خانوادگی مهندس ورشکسته

یک مهندس جوان صبح 3 شهریور امسال به دنبال پدر و مادرش رفت و آنها را از فرودگاه به شرکتش در شمال تهران برد. پ از آن ابتدا از پدرش خواست تا به شرکت او بیاید و با ورود پدر به داخل شرکت او را با چاقو به قتل رساند. این مهندس جوان سپس مادرش را به داخل شرکت دعوت کرد و به همین ترتیب او را هم کشت. اما این پایان ماجرا نبود و مهندس جوان بعد از آن به خانه اش رفت و همسر و پسرش را هم با ضربات چاقو به قتل رساند و سپس به زندگی خود پایان داد.

خواهر این مهندس جوان که از ناپدید شدن آنها نگران شده بود به مقابل خانه شان رفت و زمانی که با لکه های خون روبرو شد ماجرا را به پلیس خبر داد. با ورود تیم جنایی به خانه مهندس، جسد او، همسرش و پسرشان را یافتند و بعد هم اجساد زن و مرد میانسال یعنی والدین مهندس را در داخل شرکت پیدا کردند. در ادامه بررسی ها مشخص شد که مهندس جوان بدهی میلیاردی داشته و دست به قتل عام خانواده اش زده است.

کلاهبرداری مرد هزار چهره

دی ماه امسال مرد جوانی معروف به متهم هزار چهره بازداشت شد. او چند سال قبل زمانی که فهمید دختر جوانی به دنبال گرفتن رضایت برای برادر جنایتکار خود است، طرح دوستی با او را ریخت و با 6 میلیون تومان نخستین کلاهبرداری اش را انجام داد. او مدتی بعد به سراغ دختر جوان دیگری رفت و با طرح پیشنهاد ازدواج، طلاهای این دختر جوان را سرقت کرد و بعد از آن هم مادر و دختری را به بهانه ازدواج فریب داده و از آنها کلاهبرداری کرد. در نهایت این مرد با اجاره خانه ای دانشجویی در شمال تهران، با ترفندی خاص 33 هزار و 500 دلار را از یک مرد صراف سرقت کرد اما مدتی بعد توسط همان مرد صراف شناسایی و دستگیر شد.

سرقت ناموفق بادیگارد مرد ثروتمند

3 بهمن امسال چهار مرد جوان که قصد سرقت از یک طلافروشی در یافت آباد را داشتند قبل از این که فرصت کنند از داخل خودرو پیاده شوند و نقشه سرقت را اجرا کنند به دام پلیس افتادند چرا که ماموران دو روز قبل از این سرقت باخبر شده و به کمین متهمان نشسته بودند. سردسته این باند مدعی شد که بادیگارد مرد ثروتمندی بوده که به ازای حقوق 10 میلیونی اش مقدار زیادی دلار تقلبی دریافت کرده است. زمانی که این مرد جوان از ماجرای دلارهای تقلبی باخبر شده، همراه سه نفر دیگر از دوستانش تصمیم گرفت سر راه مرد ثروتمند قرار بگیرد و با تهدید او را وادار کند که پول هایش را برگرداند اما چون پولی دریافت نکرد، برای جبران تصمیم به سرقت از طلافروشی گرفت.

اعتراف به جنایت 7 ساله

14 بهمن امسال مرد جوانی پس از 7 ماه بازداشت، سکوتش را شکست و به قتل همسرش اعتراف کرد. او 7 سال قبل در سفری که به شمال داشت، همسرش را هنگام خواب به قتل رسانده و جسد او را سوزانده بود. بعد از آن بود که به دختر 10 ساله اش گفت مادرش آنها را رها ساخته و زندگی جدیدی آغاز کرده است.

مرد جوان بعد از گذشت 6 سال از قتل همسرش برای دریافت حقوق بازنشستگی این زن اقدام کرد و همین مسئله باعث شد تا خواهرزنش به ناپدید شدن خواهرش بعد از سال ها ظنین شود و از مرد جوان به پلیس شکایت کند و همین مسئله راز جنایت را برملا کرد.

این متهم شیشه ای انگیزه خود را از جنایت اینطور برملا کرد: «مدتی بود که به صورت تفریحی مواد می کشیدم و هر زمان که مواد مصرف می کردم دیگر متوجه چیزی نمی شدم. آن شب همسرم تهدیدم کرد که به خاطر اعتیاد می خواهد مرا رها کند و دخترم را با خود ببرد که من هم عصبانی شدم و دست به قتل او زدم.»

سالنامه ایران

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حمید کلباسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۲
0
0
چی فکر می کردیم ، چی شد؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار