مدل‌های زیبا و متنوع لوستر
کد خبر: ۹۹۶۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 February 05    -    ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷
این لوسترها که ظاهری ساده و زیبا داشتند، بیشتر در مکان‌های مذهبی مانند مساجد و کلیساها مورد استفاده قرار می‌گرفتند. در قرن هجدهم بود که کم کم لوسترهای شیشه‌ای توسط کارخانه‌های شیشه سازی ساخته شدند و از طرح‌هایی مانند شکل برگ و گل و سایر عناصر دکوراتیو الهام گرفتند.
مدل‌های زیبا و متنوع لوستر    اختصاصی تابناک باتو؛ انتخاب یک لوستر مناسب، جلوه‌ای زیبا به چیدمان داخلی می‌بخشد. جالب است بدانید نمونه‌های اولیه‌ی لوسترها، تنها دو عدد چوب ضربدری بودند که با قرار دادن چند شمع در انتهای هر کدام از شاخه‌های آنها، روشنایی فضا ایجاد می‌شد.
 
این لوسترها که ظاهری ساده و زیبا داشتند، بیشتر در مکان‌های مذهبی مانند مساجد و کلیساها مورد استفاده قرار می‌گرفتند. در قرن هجدهم بود که کم کم لوسترهای شیشه‌ای توسط کارخانه‌های شیشه سازی ساخته شدند و از طرح‌هایی مانند شکل برگ و گل و سایر عناصر دکوراتیو الهام گرفتند. رخ دادن انقلاب صنعتی باعث شد عناصر دکوراتیو برای مردم عادی نیز در دسترس قرار بگیرد. وقتی الکتریسیته و لامپ حبابی اختراع شدند، شکل و شمایل لوسترها نیز تغییر کرده و از ایده‌های کاملا جدیدی استفاده شد.
 
امروزه نیز لوسترها در شکل‌ها و ابعاد مختلف طراحی شده‌اند و بنا بر فضایی که قرار است مورد استفاده قرار گیرند و سلیقه‌ی افراد، خریداری می‌شوند. در ادامه تصاویر نمونه‌هایی از لوسترها را برای شما قرار داده‌ایم. با ما همراه باشید.

تهیه و تنظیم: تابناک باتو
منابع: otag ـ universemagic
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فاطمه
|
Germany
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
0
4
تو زندگی انسان ارامش واقغی باشه همه چیز قشنگه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار