آپارتمان زیر 50 متر در تهران کمیاب شد
کد خبر: ۹۹۴۰
تاریخ انتشار: 2015 September 04    -    ۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰
دنیای اقتصاد: بیشتر آپارتمان‌های زیر 50 متر مربع که موقعیت مناسبی دارند در کمتر از یک هفته به فروش می‌روند و خریداران با مشکل کمبود فایل فروش مواجه شده‌اند. قیمت کل خرید خانه‌های کوچک معمولا زیر 200 میلیون تومان است و با دریافت وام و رهن سریع آن مبلغی حدود 100 میلیون تومان فراهم می‌شود که به همین دلیل در فرصت کوتاهی به فروش می‌روند.

یکی از فعالان بازار مسکن در شرق پایتخت می‌گوید: بیشتر خریداران مسکن داوطلب خرید خانه‌های کوچک هستند و بیشتر فایل‌های فروش باقی مانده مربوط به خانه‌های بزرگ متراژ است و خریداران هنوز نقدینگی لازم برای خرید این خانه‌ها را به دست نیاورده‌اند.
 
به گفته این فعال بازار، سرمایه‌گذاران کوچک و خریداران واقعی با توجه به واقعی شدن قیمت‌ها و پیش‌بینی اینکه افزایش وام مسکن در سال آینده قیمت این نوع آپارتمان‌ها را افزایش می‌دهد، به دنبال خرید آپارتمان‌های کوچک هستند و در حال حاضر بیشتر فایل‌های آپارتمان‌های زیر 50 متر به فروش رفته است . این مشاور املاک در شرق پایتخت ادامه می‌دهد: درحال حاضر آپارتمان‌های کوچک که زیر 5 سال قدمت دارند و خوش نقشه هم هستند و قیمت مناسبی دارند در کمتر از10 روز قولنامه می‌شوند.
 


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار