نظریه‌های تاریخی عجیبی که شاید واقعیت داشته باشند!
کد خبر: ۹۹۳۶۶
تاریخ انتشار: 2018 February 03    -    ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۵:۰۰
شاید این کشفیات در ابتدا شما را به خنده بیندازد و نتوانید آن ها را بپذیرید اما هر چه بیشتر در رابطه با این نظریه ها تحقیق کنید و بخوانید بیشتر به واقعی بودن آن ها پی می برید. بعضی از این تئوری ها کاملا منطقی به نظر می رسند. این سؤال ذهن خیلی ها را به خود درگیر کرده که آیا شکسپیر واقعا وجود داشته است؟ بیایید در نظر بگیریم که او واقعا وجود داشته.
نظریه‌های تاریخی عجیبی که شاید واقعیت داشته باشند!به گزارش «تابناک باتو»؛ هر سال انسان ها سعی می کنند از دید متفاوتی به وقایع تاریخی نگاه کنند و گاهی اوقات از بیوگرافی افراد مشهور حقایق عجیبی را کشف می کنند. شاید این کشفیات در ابتدا شما را به خنده بیندازد و نتوانید آن ها را بپذیرید اما هر چه بیشتر در رابطه با این نظریه ها تحقیق کنید و بخوانید بیشتر به واقعی بودن آن ها پی می برید. بعضی از این تئوری ها کاملا منطقی به نظر می رسند.

چند نمونه از این نظریات عجیب را در زیر بخوانیم. تصمیم با خودتان است که آن ها را احمقانه بدانید یا منطقی.

مسأله این است: ویلیام شکسپیر وجود داشت یا نداشت؟

نظریه‌های تاریخی عجیبی که شاید واقعیت داشته باشند!

این سوال ذهن خیلی ها را به خود درگیر کرده است که آیا شکسپیر واقعا وجود داشته است؟ بیایید در نظر بگیریم که او واقعا وجود داشته. آیا او تمام آثارش را بدون هیچ آموزشی خودش به تنهایی نوشته است؟ در فیلمی به نام Anonymous شکسپیر هنرمند متوسطی بود که نوشته های Edward de Vere را ثبت می کرد. بسیاری از متخصصان با این نظریه مخالف هستند.

هیتلر در سال ۱۹۸۴ به دلیل کهولت از دنیا رفت

نظریه‌های تاریخی عجیبی که شاید واقعیت داشته باشند!

در تایخ ۳۰ آوریل سال ۱۹۴۵ آدولف هیتلر در پناهگاه زیرزمینی خود خودکشی کرد و جسد او نیز بعدها پیدا شد. اما موضوع به این سادگی ها نبود. بعدها اف بی آی بر اساس مدارک یافت شده کشف کرد که هیتلر بعد از پایان جنگ زندگی خوب و آرامی را گذرانده است. او ابتدا در آرژانتین مخفی شده بود و سپس به برزیل نقل مکان کرد. این واقعیات در کتاب هیتلر در برزیل: زندگی و مرگ او نوشته شده است. هیتلر برای مخفی شدن نام خودش را به آدولف لایپزیگ تغییر داد و با زن سیاه پوستی به نام کاتینگا زندگی می کرده است. بومیان منطقه او را آلمانی پیر صدا می زدند.

پیتر یکم به طور مرموزی به جانشینی رسید

نظریه‌های تاریخی عجیبی که شاید واقعیت داشته باشند!

پیتر یکم واقعی نبود!!! این داستان درباره "تزار تقلبی” بعد از بازگشت او از اروپا شایع شد ریش شیو شده و لباس های سبک اروپایی او مردم را نگران کرده بود که شاید اروپا زده شده است. مردم متوجه تغییراتی در ظاهر او شده بودند. قد او بلندتر شده بود و پیرتر به نظر می رسید. برخی مدعی شده بودند که او دیگر به رسم و رسومات روسی علاقه ای نشان نمی دهد و نمی تواند به زبان مادری اش نامه بنویسد. بر طبق این نظریه تزار واقعی دستگیر و در یک قلعه نظامی محبوس شده و صورت او در ماسک آهنین پوشانده شده است.

بدل آوریل لوین در برزیل به جای او اجرا می کند

نظریه‌های تاریخی عجیبی که شاید واقعیت داشته باشند!

بله این نوع داستان ها در زندگی خوانندگان مدرن امروزی نیز وجود دارد. طبق گفته برخی آوریل لوین خواننده کانادایی در سال ۲۰۰۳ یعنی حدود ۱۵ سال گذشته از دنیا رفته است و در تمام این سال ها بدل او به نام ملیسا به جای آوریل برنامه اجرا می کند. ملیسا در وبلاگ خود نوشته آوریل به دلیل مرگ پدربزرگش خودکشی کرده به همین خاطر باید به او کمک کرده و نقش او را بازی کند. این نظریه تا امروز طرفداران زیادی داشته و مردم عکس و فیلم های او را با گذشته مقایسه می کنند. این سوال نیز ذهن مردم را به خود درگیر کرده است که از کجا معلوم ملیسا خودش تقلبی نباشد.

بدونیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار