بیانیه خانواده شاکر درباره اهدای عضو فرزندشان
کد خبر: ۹۹۲۴۹
تاریخ انتشار: 2018 January 31    -    ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۵
در پی سانحه تصادف خودرو در بوشهر که منجر به آسیب‌دیدگی شدید بازیکن جوان تیم فوتبال استقلال شد، احمدرضا شاکر که همراه مهدی قائدی در خودرو بود دچار ضایعه مرگ مغزی شد. خانواده بازیکن جوان تیم فوتبال "آبی‌های ماندگار" تصمیم گرفتند که اعضای بدن فرزندشان را به افراد نیازمند اهدا کنند. بر همین اساس، خانواده مرحوم شاکر،‌ بیانیه‌ای به این شرح منتشر کردند.

میلاد هر کودک، شکفتن گلی را ماند !!!

میلاد دوباره گلی که طولانیِ  زمستانهای سخت را نگذرانده. پدری که پای رفتنش نیست ... مادری که نفسهایش به شمار سال‌های دردانه‌اش افتاده، هفده زمستان و بهار هجدهمین، نرسید به آبی سواحل همیشه فارس مادری‌مان، بهاری که همیشه سر بزنگاه نمی‌رسد!

راضی شدیم به رضای احمدرضای نوجوان و طلوع غریبانه‌اش را در زندگی دوباره دیگر عزیزان متبرک می‌دانیم که هر چه بر ساحل و خاک دیار مادرانه‌مان قدم آهسته کنیم، رخت عزاست که بر سرمان آوار می‌شود.

راضی شدیم، رضای نوجوانی‌ات را، سلول به سلول، قلب به قلب، نگاه به نگاه، در زمین و زمان جست و جویت می‌کنیم.

دلمان خون زده، چشمان خون زده، جهان را پیش چشمان تو نظاره کرده‌ایم که ماندگار باشی،

و سستی پای پدری دیگر را نبینیم، مادران سرزمینمان نفسهایشان به شمار جگر گوشه‌شان نیفتد که بخندی از فراز ابرها و ساحل و زمستان‌هایی بلند را با پوستی دیگر که حالا تکه‌ای از توست زیست کنی.

شاکریم به این ثانیه‌های بی امان که این گونه مانده و زل زده‌اند به هوای خانه ...

با دو پای رفته، رفته به بدرقه گلی نشکفته، پرپر شده به پیشواز بهار ...

مارا یارای گفتن و نوشتن نیست، معشوق آنچه می‌داند بر ما عرض داشته، تسلیمیم به رضای دوست.

باشد که صدای تپش‌ها و نفس‌های دردانه‌مان احمدرضا زندگی بخش و امیدبخش باشد بر آنها که این دقایق، گرد خستگی و ناامیدی مجال لبخند و زندگی را از نگاه و لبهاشان دور کرده است.

حال که دست تقدیر نوجوان برومندمان احمدرضا شاکر، دچار سانحه رانندگی شد و با سطح هوشیاری پایین در بیمارستان شهدای خلیج فارس  بستری گردید، با اطلاع پزشکان گرانقدر مبنی بر قطع امید از بازگشت عزیزمان، با رضایت خانواده، آن گونه که مرام و منش پهلوانی احمدرضا بود، تصمیم به اهدای عضو ایشان گرفته شد.

از تمامی ملت شریف ایران، اصحاب رسانه، دوستان و خویشان دور و نزدیک که این روزهای سخت و طاقت فرسا کنارمان هستند و با ابراز هم‌دردی‌شان داغ این روزهامان را قابل تحمل‌تر می‌کنند صمیمانه قدردانی می‌کنیم و با دلی پر از اشک و خون برای همه ملت ایران شادی و سلامتی آرزومندیم.

خانواده شاکر - بوشهر ۱۱ بهمن ماه ١٣٩٦ 
ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار