سلبریتی هایی که از «آنجلینا جولی» بیزارند+عکس
کد خبر: ۹۸۲۸۸
تعداد نظرات: ۱۳ نظر
تاریخ انتشار: 2018 January 22    -    ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
آنجلینا جولی بازیگر و کارگردان هالیوودی برای بسیاری شخصیتی دوست داشتنی و برای بسیاری دیگر شخصیتی منفور است. بسیاری او را به خاطر فعالیت های بشردوستانه اش در مناطق جنگ زده و تصمیمش برای به فرزند خواندگی پذیرفتن 3 کودک از کشورهای در حال توسعه یک قدیسه می دانند. برخی دیگر نیز او را قهرمان مسایل مربوط به سلامتی زنان می دانند زیرا به طور مبسوط در مورد تصمیم خود مبنی بر انجام جراحی پیشگیرانه برای کاهش خطر ابتلا به سرطان سینه نوشته است.
 
او و همسر سابقش برد پیت یکی از بانفوذ ترین و دوست داشتنی ترین زوج های هالیوودی بودند. اما اگر چه میلیون ها نفر این سلبریتی دوست داشتنی را می ستایند اما همه عاشق او نیستند. در ادامه مطلب به سلبریتی هایی اشاره خواهیم کرد که به هیچ عنوان در زمره طرفداران آنجلینا جولی قرار نمی گیرند.
 
1- جنیفر آنیستون
 
 سلبریتی هایی که از آنجلینا جولی بیزارند

جنیفر آنیستون زمانی که فیلم برداری فیلم «آقا و خانم اسمیت» در حال انجام بود، هنوز همسر قانونی برد پیت محسوب می شد. این همان فیلمی بود که در سال 2005 باعث به وجود آمدن عبارت برانجلینا شد و خیلی زود مشخص گردید که برد پیت و آنجلینا جولی به هم نزدیک شده اند.. تیم آنیستون در برابر تیم جولی بسیار جنجالی شد و حتی تی شرت هایی با طرح هایی از رویارویی این دو به بازار عرضه شد. وقتی که آنجلینا علناً اعلام کرد که برای همکاری با برد پیت عجله دارد آنیستون سخنان او را تقبیح کرد و بعد از مدتی اعلام کرد که این دو از اعتماد او سوء استفاده کرده و با هم وارد رابطه شده اند. وی گفت که در همان ابتدا رسانه ها در مورد رابطه این دو خبرسازی کرده بودند اما آنیستون به این حواشی توجهی نداشته بود. آنیستون زمانی متوجه ماجرا شد که دیگر خیلی دیر شده بود.
 


2- چلسی هندلر
 
 سلبریتی هایی که از آنجلینا جولی بیزارند

چلسی هندلر در یک برنامه زنده تلویزیونی آنجلینا جولی را «شیطان» نامید. اگر چه هندلر همواره به خاطر زبان تند و سخنان تمسخرآمیزش شناخته می شود اما وقتی جولی را شیطان نامید به آن اعتقاد داشت. وی ادعا کرد که سخنانش در مورد جولی هیچ ربطی به ظلمی که وی در حق آنیستون کرده ندارد:" هیچ ارتباطی با جنیفر ندارد. به عنوان یک زن وقتی یک دختر شیطان صفت وارد حریم خصوصی شما می شود متوجه می شوم. من از آنجلینا جولی متنفرم". او جولی را یک «خانمانسوز» نامید و صفات دیگری نیز در وصف او به کار برد که قابل نقل نیستند. وی گفته که به هیچ عنوان نمی تواند با جولی رابطه ای دوستانه داشته باشد.
 


3- اسکات رودین
 
 سلبریتی هایی که از آنجلینا جولی بیزارند

اسکات رودین یکی از تهیه کنندگان هالیوودی است که شاید کمتر کسی او را با اسم بشناسد اما در پروژه های مشهوری به عنوان تهیه کننده حضور داشته است. در سال 2014 که هک ایمیل های شرکت سونی خبرساز شد، انتقاد شدید او از جولی که البته قرار نبود کسی از آن خبردار شود در معرض دید عموم مردم جهان قرار گرفت. وی ادعا کرده است که جولی قصد داشته دیوید فینچر را به کارگردانی فیلم «کلئوپاترا» که خود می خواست تهیه کنندگی و نقش اول آن را در اختیار داشته باشد ترغیب نماید در حالی که در آن زمان فینچر قصد داشت روی پروژه زندگینامه ای استیو جابز به تهیه کنندگی رودین کار کند.
 
در این ایمیل جنجالی رودین به ایمی پاسکال، رییس استودیو سونی در آن زمان چنین گفته است:" من حرفه ام را به خاطر یک دختر لوس بی هنر که 18 ماه است به این رویه خود ادامه می دهد تا یک فیلم را کارگردانی کند خراب نمی کنم. من هیچ میلی به ساختن فیلم با او و هر کسی که او هدایتش را برعهده داشته باشد و ما هیچ قدرتی روی او نداشته باشیم ندارم".
 


4- بیلی باب تورنتون
 
 سلبریتی هایی که از آنجلینا جولی بیزارند

رابطه ی عاشقانه و ازدواج جولی و بیلی باب تورنتون نمونه زیاده روی عاشقانه در ملاء عام بود. آن ها قوطی های کوچکی به گردن انداخته بودند که خون طرف مقابل در آن قرار داشت و جولی نیز عبارت «بیلی باب» را روی دست خود خالکوبی کرده بود. اما تجربه آن دوران چیزی نیست که تورنتون با خوشحالی و لبخند آن را به یاد بیاورد. وی در این باره در مصاحبه ای چنین گفته است:" زمان عجیب و غریبی بود. هیچ وقت از آن خوشم نمی آمد". تورنتون در مورد زمانی بین سال های 1995 تا 2003 صحبت می کرد و نه خود جولی. اما بعدها جولی مقدمه کتاب زندگینامه بیلی باب تورنتون را برای او نوشت که می تواند بدین معنا باشد که تورنتون با گذشته خود آشتی کرده است.
 


5- لارا درن
 
 سلبریتی هایی که از آنجلینا جولی بیزارند

لارا درن اظهارنظر زیادی در مورد دیدگاهش نسبت به آنجلینا جولی نکرده است اما به نظر می رسد که نیازی به این کار نبوده است. دیرزمانی لارا درن و تورنتون با هم نامزد بودند که درن بازی در یک فیلم را پذیرفت، ناگهان وقتی برگشت دید که نامزدش عاشق جولی شده است، درست مانند همان کاری که برد پیت با جنیفر آنیستون کرد. وی در مصاحبه با ای بی سی نیوز در این مورد چنین گفته است:" من خانه را برای بازی در یک فیلم ترک کردم و وقتی که من بیرون از خانه بودم نامزد من ازدواج کرده بود و دیگر هیچگاه خبری از او نشنیدم".
 


6- امل کلونی
 
 سلبریتی هایی که از آنجلینا جولی بیزارند

برد پیت رابطه دوستانه ای با جورج کلونی دارد. این دو بسیار خوش چهره، شیک پوش، ثروتمند و با استعداد هستند اما نباید انتظار داشت که آن ها رفت و آمد خانوادگی داشته باشند زیرا مشخص شده که امل کلونی به شدت از آنجلینا جولی بیزار است. گفته می شود که جولی علیرغم دعوت شدن به حضور در مراسم عروسی جورج و امل کلونی در آن شرکت نکرد زیرا با دیدگاه های سیاسی عروس موافق نبود. امل کلونی یک فعال مدنی، نویسنده و حقوقدان متخصص در حوزه حقوق بشر و قوانین بین الملل است. او وکالت جولین آسانژ، موسس ویکی لیکس که در منتشر کردن ایمیل های رودین در مورد آنجلینا جولی دست داشت را بر عهده گرفته بود به همین دلیل جولی دل خوشی از همسر کلونی نداشته و ندارد.
 


7- جان وویت
 
 سلبریتی هایی که از آنجلینا جولی بیزارند

آنجلینا جولی در طول زندگی خود رابطه ی متلاطمی با پدر معروف خود جان وویت داشته است. وی اسم خانوادگی پدرش را استفاده نکرده و بارها گفته که خیانت او به مادرش باعث شده که هم او و هم مادرش به شدت آسیب ببینند. جولی در این باره چنین گفته است:" داشتن رابطه صمیمانه با یک مرد متاهل زمانی که پدر خودم به مادرم خیانت کرد چیزی نیست که بتوانم آن را نادیده بگیرم". این عبارات انسان را دچار سردرگمی می کند زمانی که ببینید وی درست همین کار را با جنیفر آنیستون کرد. جولی و پدرش در فیلم «تام ریدر» در سال 2001 همبازی بودند اما رابطه این دو از آن زمان سردتر از قبل نیز شده است. وویت ادعا کرد که دخترش به روان درمانی نیاز دارد.
 
وی در مصاحبه ای در این مورد چنین گفت:" من در طی این ده سال هیچ گاه در مورد مشکلات روانی که وی همواره در رسانه ها به آن اشاره کرده است صحبت نکرده ام اما در پشت صحنه به طرق مختلف برای حل این مشکل اقدام کرده ام". اگر چه این دو به مدت بیش از یک دهه با هم صحبت نمی کردند اما در سال 2011 بالاخره با هم آشتی کردند و وویت به صف تحسین کنندگان جولی پیوسته است. وی در مصاحبه ای در سال 2013 درباره دخترش چنین گفت:" عشق و تحسین من نسبت به دخترم را نمی توانم در قالب کلمات بیان کنم".
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اسماعیل
|
United States
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۳
29
15
من هنوز اعتقاد دارم که آنجلینا جولی هم یک هنرمند بینظیر و هم یک انسان فوق العاده است. در هیچکدام از رابطه هایش به مرد خود خیانت نکرده است. در مورد ارتباط با برد پیت در واقع آنجلینا جولی تقصیری نداشت که برد پیت عاشقش شد. شاید هر کس دیگری هم جای برد پیت بود و همچین دختر نازی را برای مدتی میدید عاشقش میشد. چه کسی میتواند با آنجلینا حدود یکسال در پروژه ای همکار شده ولی عاشقش نشود؟
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۳
عجب استدلالی!!!!!!!
ناشناس
| |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۳
خیانت یعنی این که رسما وقتی همسر داره، بره یه همسر دیگه بگیره؟
این که در فیلمهاش وقتی متاهل بود، علنا رابطه جنسی رو به نمایش می‌کشید، از نظر شما چیه؟
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۳
6
8
به اسم حقوق بشر و انسان دوستی چه کارها که نمیکنن و حق میدم کسی هم ندونه!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۳
4
13
چه مسئله مهم و قابل توجهی مملکتمون تو فقر و بدبختی و فساد غرق شده اونوقت درباره چندتا هنر پیشه که هیچ تاثیری تو زندگیمون ندارند نظر میدید...
اسماعیل
|
United States
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۳
6
5
نه آنجلینا جولی و نه هیچ هنرپیشه زن هالیوود وقتی متاهل هستند در فیلمهایشان صحنه های روابط جنسی را بازی نمیکنند. این یک قانون نانوشته است. آنجلینا جولی وقتی حتی با برد پیت دوست پسر دوست دختر هم بود در هیچ صحنه سکسی بازی نکرد. کلا هنرپیشه های زن هالیوود در صورت ازدواج و یا در صورت مادر شدن در صحنه های سکسی بازی نمیکنند مگر اینکه طرف مقابل شوهرشان باشد. در دوران مجردی بازی میکنند چونکه در فرهنگ آنها ایرادی ندارد. در ضمن بوسیدن را هم صحنه سکسی حساب نمیکنند.
ابراهیم
|
United States
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۳
6
3
من از افرادی که انتقاد میکنند یک سوال ساده میپرسم. فرض کنید آنجلینا جولی مجرد است و شما مجبورید یکسال با او در یک پروژه ای کار کنید. آیا واقعا میتوانید عاشق او نشوید؟ حالا زیباییش را فراموش کنیم و فقط به شخصیت او توجه کنیم که به مردم تمام کشورهای عقب مانده دنیا کمک میکند و رفتارش طوری است که هیچ غروری در رفتارش با مردم دیگر دیده نمیشود. واقعا یک زن بدون غرور و افاده و بسیار خون گرم است. در عرض 10 دقیقه با یک فرد عادی جهان سومی چنان دوست و راحت میشود که با اسم کوچک صدایش میکند مثل اینکه 20 سال است او را میشناسد. فراموش نکنید که او کسی بود که بخاطر مسلمانان میانمار به آنجا مسافرت کرد ولی حتی یک هنرپیشه ایرانی مسلمان این کار را نکرد.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
ما عاشقش نمیشیم
شما هم نشو
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
1
4
اسماعیل جان حالت خوبه!!! از امریکا کامنت گذاشتی؟!!! معلومه خوب به فرهنگشون پایبندی؟!!!! فقط من موندم چرا تو بعضی از فیلم هاشون زنان متاهل خیانت میکنن!!!! مگه نمیگی زن متاهل صحنه سکسی بازی نمیکنه و تو فرهنگشون این بد هست؟!!! اگه بده چرا پس فیلمشو میسازن و تو فیلم هم اصلا اینو بد نمیدونن که یه زن شوهر دار با یکی دیگه باشه
اسماعیل
|
United States
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
3
0
آقا محمد، در فیلم و داستان خیلی اتفاقات می افتد که دلیل تایید آن نیست. قتل هم در فیلم اتفاق می افتد ولی دلیل تایید آن نیست. برای ختم کلام شما را به مصاحبه مردم فرانسه بعد از دیدن فیلم فروشنده فرهادی دعوت میکنم. اکثر مردمی که فیلم را دیده بودند در مورد جذابیت فیلم میگفتند که فرقش با فیلمهای آمریکایی این بود که پایان ماجرا در فیلمهای آمریکایی با این موضوع کاملا قابل پیش بینی است که در آخر فیلم آمریکایی فرد متجاوز به بدترین شکلی توسط شوهر زن کشته میشود ولی در فیلم ایرانی قابل پیشبینی نبود که آخرش چه میشود.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۵
1
2
اسماعیل جان میخوای چند تا فیلم امریکایی نام ببرم که اخرش فرد متجاوز توسط شوهر زنه کشته نمیشه؟!!!
نیلوفر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۹
0
2
یکم دیر شده اما برای اون آقا و سایرین که میگن خانمها در دوران متاهلی صحنه سکس بازی نمیکنن ایشون سال 2000 الی 2003 همسر بیلی باب بود و در سال 2001 فیلم درام_ اروتیک original sin رو مقابل آنتونیو باندارس بازی کردن . اظهار فضل و طرفداری از ایشون از طرف بعضی آقایون خیلی با حاله خصوصا میتونی عاشقش نشی !!! ... جنبه های زنانه ایشون میتونه خیلی اغراقی باشه ولی اصلا زیبا نیست .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
0
0
در فاصله سال۲۰۰۵ تا ۲۰۰۸ که با برد پیت دوست بود سه تا بچه از برد پیت اورد و درسال۲۰۱۴ با هم ازدواج کردند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار