پوشیدنی هوشمند شرکت اپل
کد خبر: ۹۸۰۸
تاریخ انتشار: 2015 September 03    -    ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶

رها واعظی: گزارش جدید منتشر شده از شرکت تحقیقاتی بازارها، IDC، نشان می دهد که اپل در سه ماهه دوم سال جاری، ۳.۶ میلیون واحد ساعت هوشمند فروخته است.

در حال حاضر، Fitbit با فروش 4.4 میلیون واحد از ساعت هوشمند خود در سه ماهه دوم سال 2015، مقام اول بازار پوشیدنی های هوشمند دنیا را در اختیار دارد و اپل تنها با 0.8 میلیون واحد اختلاف، یعنی با فروش 3.6 میلیون واحد در مدت زمان مشابه، جایگاه دوم را از آن خود کرده است.

به گفته ی تحلیلگر ارشد شرکت تحقیقاتی IDC، در سه ماهه دوم سال 2015، از هر سه خریدار پوشیدنی های هوشمند، دو نفر ساعت هوشمند اپل را خریده اند. یافته های IDC با گزارش ارائه شده در خصوص شکست اپل در زمینه ی فروش ساعت هوشمند در بازار، تضاد فراوانی دارد. اکنون 75 درصد از بازار ساعت های هوشمند دنیا متعلق به کمپانی اپل می باشد.

فروشندگان پوشیدنی های هوشمند، پس از انتشار این پژوهش اعلام کرده اند که در این بازار، Xiaomi با فروش 3.1 میلیون واحد در سه ماهه دوم سال جاری، جایگاه سوم بازار را در حوزه ی پوشیدنی های هوشمند به خود اختصاص داده که این گزارش تعجب بسیاری از تولیدکنندگان این فناوری ها را برانگیخته است.

 IDCاعلام کرده است که شرکت چینی Xiaomi به تازگی شروع به توسعه و گسترش محصولات خود در بازار جهانی کرده است و علت رشد موقعیت این کمپانی تا کنون، تمرکز بر توزیع محصولات در محدوده یی خاص و مشخص بوده است. البته سامسونگ، هوآوی نیز، شرکت هایی هستند که جایگاه خود را در این حوزه نیز، در بین 5 شرکت برتر جهان نگه داشته اند.

البته IDC تاکید دارد که در این آمار، نوع پوشیدنی های هوشمند مانند پوشیدنی های اسپورت و اساسی، تاثیر فراوانی برای جذب فروش دارند و با گسترش تولید پوشیدنی های هوشمند متنوع، رقابت در بین پوشیدنی های هوشمند عمومی بیش تر است.

قدس آنلاین
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار