سالاد ماکارونی و سبزیجات، لذیذ و متفاوت
کد خبر: ۹۷۷۵۷
تاریخ انتشار: 2018 January 17    -    ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰
تهیه‌ی سالاد با ماکارونی، روش‌های گوناگونی دارد. در این گونه سالادها، مواد مختلفی استفاده می‌شوند، از مرغ و ژامبون گرفته تا سبزیجات. امروز برای شما روش تهیه‌ی سالاد ماکارونی و سبزیجات را قرار داده‌ایم. برای آشنایی با مواد اولیه و شیوه‌ی آماده کردن این سالاد خوشمزه، با ما همراه باشید.
سالاد ماکارونی و سبزیجات، لذیذ و متفاوت
اختصاصی تابناک باتو؛ تهیه‌ی سالاد با ماکارونی، روش‌های گوناگونی دارد. در این گونه سالادها، مواد مختلفی استفاده می‌شوند، از مرغ و ژامبون گرفته تا سبزیجات. امروز برای شما روش تهیه‌ی سالاد ماکارونی و سبزیجات را قرار داده‌ایم. برای آشنایی با مواد اولیه و شیوه‌ی آماده کردن این سالاد خوشمزه، با ما همراه باشید.

سالاد ماکارونی و سبزیجات، لذیذ و متفاوت

مواد لازم:

ماکارونی: 250 گرم
ماست پرچرب: 1 پیمانه
سس مایونز: یک دوم پیمانه
آب لیمو: یک دوم پیمانه
زردچوبه: یک قاشق چایخوری
نمک: یک قاشق چایخوری
گشنیز خشک: یک قاشق چایخوری
فلفل سیاه: یک چهارم قاشق چایخوری
فلفل دلمه‌ای رنگی: 2 عدد
کلم بروکلی: یک پیمانه
هویج خرد شده: یک پیمانه
جعفری خرد شده: یک پیمانه
پیازچه خرد شده: 2 ساقه
پنیر چدار: یک پیمانه

طرز تهیه:

ماکارونی را با کمی نمک و روغن جوشانده و آبکش می‌کنیم. سپس یک قاشق روغن به ماکارونی‌ها اضافه کرده، خوب مخلوط می‌کنیم و داخل یخچال قرار می‌دهیم.

برای تهیه‌ی سس سالاد، در ظرفی مناسب، ماست پرچرب، مایونز، آبلیمو، زردچوبه، نمک، گشنیز و فلفل سیاه را ریخته و خوب هم می‌زنیم تا کاملا یکدست شوند.

ماکارونی‌ها را پس از گذشت ده دقیقه، از یخچال خارج کرده، فلفل دلمه‌های خرد شده، بروکلی، هویج خرد شده، جعفری خرد شده، و پیازچه را به آنها اضافه می‌کنیم. وقتی سبزیجات با ماکارونی مخلوط شدند، سس سالاد را به آن اضافه می‌کنیم. سالاد را در ظرف سرو آن ریخته، روی سالاد، پنیر چدار رنده شده می‌ریزیم و سرو می‌کنیم.

ترجمه و تنظیم: تابناک باتو
منبع: manalonline
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار