قاتل 3نفر را کشت وسپس خودکشی کرد
کد خبر: ۹۷۳۴
تاریخ انتشار: 2015 September 03    -    ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۰
 بر اثر یک نزاع خانوادگی که عصر روز سه شنبه در شهرستان مرزی اشنویه آذربایجان غربی روی داد دو نفر کشته شده و سه نفر دیگر زخمی شدند که دو نفر از زخمی های این حادثه نیز به علت شدت جراحت وارده امروز جان خود را از دست دادند.

این حادثه روز گذشته در محله رحیم آباد شهر اشنویه زمانی به وقوع پیوست که یک مرد میانسال برای گفت و گو با همسر سابق و خانواده وی به منزل آنها مراجعه کرده بود.
 
همسر این مرد مدتی پیش به علت اختلاف خانوادگی طلاق گرفته و به همراه تنها فرزندش به خانه پدرش بازگشته بود.
 
این مرد که مسلح به یک کلت کمری بود پس از دقایقی از ورود خود به منزل پدری همسر سابقش اقدام به تیراندازی به سوی همه اعضای ساکن در این خانه می کند که بر اثر این تیراندازی همسرش کشته شده و سه نفر دیگر شامل مادر زن، پسر چهارساله همسرش و خواهرزنش که در منزل حضور داشتند به شدت زخمی می شوند.
 
پس از این حادثه فرد ضارب در نهایت با شلیک بسوی خود، دست به خودکشی زده و کشته می شود.
 
مادرزن سابق وی و پسر چهارساله اش که دیروز بر اثر این تیراندازی از ناحیه سر به شدت مجروح شده و به دلیل وخامت حالشان به ارومیه اعزام شده بود امروز به دلیل شدت جراحات وارده به آنها جان خود را در بیمارستان از دست می دهند.
 
با فوت این دو نفر این اختلاف خانوادگی با چهارکشته و یک زخمی خاتمه پیدا می کند.
 
تنها بازمانده این حادثه که خواهرزن سابق ضارب است هم اکنون در بیمارستان بستری است.
 
با وجود آغاز تحقیقات توسط پلیس در این زمینه فرمانده نیروی انتظامی اشنویه به هیچ عنوان حاضر به مصاحبه و ارایه اطلاعاتی مبنی بر علت وقوع این حادثه نیست.
ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار