کارگردان «پدرخوانده» به تماشای «محمد رسول‌الله (ص)» نشست
کد خبر: ۹۷۰۳
تاریخ انتشار: 2015 September 02    -    ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰
فرانسیس فورد کاپولا، کارگردان سه‌گانه پدرخوانده، به تماشای «فیلم محمد رسول الله (ص)» در بنیاد فیلم آمریکا نشست.

پس از اکران فیلم محمد رسول الله (ص) در افتتاحیه جشنواره مونترال و اکران عمومی در سینما های کشور و استقبال بی نظیر توسط تماشاگران ایرانی و دیگر کشورها این بار نوبت به تماشاگران آمریکایی رسید تا برای تماشای فیلم محمد رسول الله (ص)جلوی سالن سینما صف بکشند .

نمایش خصوصی فیلم محمد رسول الله (ص)در بنیاد فیلم آمریکا American Film Institute توسط ویتوریو استورارو فیلمبردار نامی فیلم محمد رسول الله (ص) برای گروهی 135 نفره از دست اندرکاران و فیلمبرداران نامی در لس آنجلس، برگزار شد و با استقبال بی سابقه از این فیلم روبرو شد . به گفته استورارو، جمعیت به حدی بود که تعداد زیادی موفق به دیدن فیلم نشدند. از جمله افراد صاحب نام که در نمایش اختصاصی حضور داشتند فرانسیس فورد کاپولا، کارگردان سه گانه پدر خوانده، بود که فیلم را بسیار تحسین کرد.

تماشاگران مراتب علاقمندی و احساس خود را به این فیلم ابراز داشتند. بسیاری معتقد بودند که این فیلم ظرفیت بزرگی را برای برقراری صلح میان ادیان مختلف دارد.

همچنین شب گذشته در جشنواره مونترال دو سانس فوق العاده برای فیلم محمد رسول الله (ص) برگزار شد و باز هم جمعیت زیادی موفق به تماشای این فیلم نشدند. از رئیس جشنواره درخواست اکران فوق العاده کردند.

تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار