عادت‌های عجیب ترامپ روان‎شناسان را متعجب کرد +تصاویر
کد خبر: ۹۶۸۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 January 10    -    ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۶
دونالد ترامپ رئیس جمهور جدید آمریکا دارای عادت‌های عجیب و غریب رفتاری است که سبب حیرت و شگفتی بسیاری از مردم جهان و متخصصان علوم روانشناسی شده است.

از جمله عادت‌های غیرعادی او می‌توان خوردن همبرگر در ساعت 6:30 دقیقه عصر در تخت خواب، فریاد کشیدن برسر کارکنان و تماشای هم زمان سه تلویزیون مجزا را نام برد.

نویسنده یک کتاب به تازگی درباره رفتار‌های عجیب و غریب ترامپ کتابی به نام (Fire and Fury: Inside the Trump White House) نوشته است.

نویسنده کتاب، آقای مایکل وولف (Michael Wolff) همچنین ادعا کرده است، ترامپ در اولین روز‌های پس از به قدرت رسیدن قفلی اضافه روی درب اتاق خواب خود در کاخ سفید نصب کرده و همچنین برسر پیشخدمت‌ها و خدمه کاخ داد و فریاد می‌کرده است.


او در اولین روز‌های شروع ریاست جمهوری به تمام کارکنان دستور داده بود به وسایل او به ویژه مسواکش دست نزنند، زیرا از مسموم شدن می‌ترسید.

ترامپ تا مدت‌ها حتی اجازه تعویض ملحفه و روتختی خود را به خدمه کاخ سفید نمی‌داد به دلیل ترس از مسموم شدن و خودش ملحفه‌های تخت را عوض می‌کرد.

دونالد ترامپ هوادار همبرگر و فست فود‌های شرکت مک دونالد است و به جای خوراکی‌های معمول از بیرون غذا سفارش می‌دهد، زیرا می‌ترسد اطرافیان بخواهند او را مسموم کنند.

 

عادت های عجیب ترامپ که روان شناسان را متعجب کرد


او اعتقاد دارد خوراکی که در بیرون تهیه می‌شود خطری برای سلامت او ندارد.

رسوایی‌های اخلاقی ترامپ و سوء استفاده او از همسران وزرا و کارمندانش انتقاد‌های فراوانی را به همراه داشته و حتی رسیدن به پست ریاست جمهوری سبب دگرگونی در اخلاق او نشده است.

 


دختر ترامپ، ایوانکا به تازگی درباره مدل موی عجیب پدر خود اعلام کرده که او از شیوه جراحی کاشت مو استفاده کرده است. ترامپ برای رنگ کردن مو‌های خود از نوعی رنگ موی مخصوص مردان استفاده کرده است اما عجله و استفاده بیش از حد از این رنگ مو سبب نارنجی شدن رنگ مو‌های او شده است.


ترامپ به تازگی دچار اختلاف نظر با دختربزرگ خود ایوانکا و دامادش جرد کوشنر شده است و اجازه ورود آن‌ها به شهر واشنگتن را نمی‌دهد.

او اعتقاد دارد نظر‌ ایوانکا و جرد در زمینه سیاسی به کلینتون و حزب دموکرات نزدیک‌تر است و حتی امکان دارد ایوانکا به رقیبی جدی برای تصدی پست ریاست جمهوری درمقابل پدرش تبدیل شود.

باشگاه خبرنگاران

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۰
0
1
این روان شناسای قلابی آبروی رشته رو دارن می برن. این موضوع خیلی واضحه چرا پیچیده ش می کنین، طرف شومنه. کارشم این نیست، داره دستورات جمهوری خواهانو پیش می بره.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار