ساعت هوشمند جدید ال‌جی در راه است
کد خبر: ۹۶۸۷
تاریخ انتشار: 2015 September 02    -    ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳
دو منبع موثق، اعلام کرده‌اند که ال‌جی در حال کار بر روی یک ساعت هوشمند با سیستم عامل Android Wear است. متاسفانه هنوز نام و یا تصویری از این دستگاه در دسترس نیست. البته می‌توان حدس زد که این دستگاه چه شکلی است.

تلاش می‌کنیم که آن را برای شما توصیف کنیم. این گجت ممکن است تا پایان این ماه (سپتامبر) رونمایی شود بنابراین زیاد برای دیدن آن انتظار نخواهیم کشید.

اولین قدم در توصیف این ساعت، فرم نمایشگر آن است. نمایشگر این ساعت هوشمند، گرد خواهد بود البته هنوز نمی‌دانیم که سایز صفحه نمایش ن ساعت، با سایز صفحه G Watch R و Watch Urbane برابر خواهد بود یا نه.

مهم‌ترین ویژگی ظاهری این ساعت برای تشخیص دادن فوری آن از Watch Urbane، وجود سه دکمه بر روی بدنه اصلی‌اش است.

دکمه اصلی این ساعت، هنوز هم در امتداد محور X آن است، اما این بار دو دکمه دیگر نیز در زوایای 45 درجه نسبت به این دکمه قرار گرفته‌اند که ظاهری اسپرت به این ساعت بخشیده‌اند. اگر می‌خواهید تصویری ذهنی از این ساعت داشته‌ باشید، پیشنهاد می‌کنم که این عکس را ببینید

البته توجه داشته باشید ک این عکس تنها یک تقریب و گمان در مورد شکل ظاهری کلی این ساعت است و ممکن است ساعت اصلی، اصلا این گونه نباشد. اما هنوز مشخص نیست که کار این دو دکمه اضافه چیست؟

نسخه‌ای که ما دیده‌ایم، بدنه‌ای فلزی دارد و دارای ترکیبی از بافت نقره‌ای متالیک براق و جلا یافته است. در مقایسه با بدنه Watch Urbane، این ساعت دارای بدنه‌ای زاویه‌دارتر و تیزتر است که به آن ظاهری اسپرت‌تر و آینده‌ نگرانه‌تر داده است.

محل اتصال بند به بدنه، هنوز هم کاملا دیده می‌شود و یک قاب فلزی نیز در اطراف صفحه نمایش دایره‌ای این ساعت وجود دارد. ممکن است میزان گودی این ساعت در اندازه خود، نسبت به Watch Urbane کاهش یافته باشد.

اما باز هم ما اندازه‌ گیری دقیق یا حس درستی در این مورد نداریم که بخواهیم چیزی را با قطعیت به شما بگوییم.

بندی که ما دیده‌ایم، به نظر می‌رسد از جنس سیلیکون سیاه یا مواد لاستیکی باشد. درست همانند بند‌های موجود بر روی G Watch R و Watch Urbane. این بند حتی ممکن است از جنس چرم مات نیز باشد، به هر حال هنوز نمی‌توان با قطعیت چیزی گفت. در کل باید بگوییم که این ساعت از لحاظ زیبایی شناسی، همانند ساعت‌های دیگری نیست که تاکنون دیده‌ایم.

با اطمینان می‌توان گفت که این ساعت، ادامه و در حقیقت مدلی تکامل یافته از تبار همان طراحی است که ال‌جی با G Watch R آغاز کرده و در Watch Urbane بهبود بخشید. اما این ساعت، دارای طراحی مدرن‌تر و حتی اسپرت‌تر از دو نمونه قبلی است.

ما نمی‌دانیم که این ساعت، با بدنه‌ای که اینجا توصیف شد ارایه می‌گردد یا نه و یا این که دارای چه رنگ‌هایی است.

در مورد قیمت این ساعت هوشمند نیز هیچ خبری به دستمان نرسیده است، اما در مورد زمان رونمایی از این گجت، شنیده‌ها حکایت از این دارد که این ساعت قرار است در اواخر این ماه معرفی گردد. (البته مثل همیشه، برنامه‌ها قابل تغییرند!)

بر اساس آن‌چه که در مورد این ساعت دیده‌ایم، می‌توان حتی آن را نسخه اصلی ساعت هوشمند ال‌جی دانست و با جسارت تمام، G Watch را نسخه بتای آن تلقی کرد! در طراحی این ساعت، ردپای بهبود و بهینگی به وضوح دیده می‌شود.

دکمه‌های افزوده شده بدان نیز ممکن است نشانه‌ای باشند مبنی بر این که دستگاه‌های پوشیدنی از این به بعد این اجازه را خواهند داشت که آشکارا و به صورت گسترده، ظاهر خود را به گونه‌ای کاربردی تغییر دهند.

آی تی رسان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار