جاده‌های چالوس و هراز برفی شد
کد خبر: ۹۶۳۶۴
تاریخ انتشار: 2018 January 02    -    ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰
سرهنگ علی‌رضا قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به بارش برف در ارتفاعات جاده‌های کندوان و هراز، گفت: محور گدوک نیز براساس پیش‌بینی هواشناسی از عصر امروز با بارش برف همراه خواهد بود.

وی داشتن تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیرچرخ برای تردد در این محور‌ها را ضروری اعلام کرد و افزود: راهداران اکنون با امکانات و تجیهزات در محور‌های کوهستانی و برفگیر استان مستقر هستند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: آمد و شد خودرو‌ها اکنون در همه محور‌های ارتباطی استان عادی و روان است.

سرهنگ علی‌رضا قدمی با تأکید بر خودداری رانندگان از تخلفات حادثه‌ساز، به رانندگان توصیه کرد هنگام رانندگی علاوه بر خودداری از عجله و شتاب، فاصله طولی را با خودروی رعایت کنند.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی از فردا در جاده‌های ارتباطی استان اعمال می‌شود، افزود: تردد انواع کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه و از ساعت ۸ تا ۲۴ روز‌های پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه تردد انواع تریلی، کامیون و کامیونت همچنان از محور کندوان ممنوع است، اضافه کرد: تردد همه وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه از کرج به مرزن‌آباد ممنوع است و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ از مرزن‌آباد به سمت کرج نیز یک‌طرفه خواهد بود.

وی گفت: تردد انواع تریلی به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه از محور سوادکوه ممنوع اعلام شده است.

 
باشگاه خبرنگاران
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار