امروز طرح زوج و فرد از در منازل اجرا می‌شود؟
کد خبر: ۹۶۳۲۴
تاریخ انتشار: 2018 January 02    -    ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با بیان این که بنا بر پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر ناپایداری هوا از امروز صبح تدریجاً شرایط کیفی هوا بهبود می‌یابد گفت: بر این اساس کارگروه شرایط ویژه آلودگی هوای تهران برای فردا سه‌شنبه تصمیمی‌اتخاذ نکرده است.

کیومرث کلانتری درباره برنامه‌های کارگروه شرایط ویژه آلودگی هوای تهران برای امروز سه‌شنبه 12 دی‌ماه با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر ناپایداری هوا و بهبود تدریجی کیفیت هوا تصمیمات ویژه روزهای گذشته اتخاذ نمی‌شود.

وی ادامه داد: براساس هماهنگی‌های انجام شده اعضای کارگروه شرایط ویژه آلودگی هوا محدودیت‌های دو روز گذشته برای امروز سه‌شنبه لغو می‌شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با اشاره به این که مدارس تهران در تمامی مقاطع تحصیلی دایر است تصریح کرد: تردد کلیه کامیون‌های فرسوده و دودزا همچنان در شهر تهران ممنوع بوده و پلیس راهور با خودروهای سبک و سنگین فاقد معاینه فنی و دودزا برخورد قانونی خواهد داشت.

کلانتری اظهار کرد: مصوبات دو روز گذشته همانند اجرای طرح زوج و فرد از در منازل و عدم فروش طرح ترافیک روزانه و... برای روز سه‌شنبه انجام نمی‌گیرد وبرنامه‌ها به روال سابق و عادی خواهد بود.

 
تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار