اعتراف مرد ژله‌‌ای به آزار و اذیت ۱۴ زن
کد خبر: ۹۶۲۷
تاریخ انتشار: 2015 September 02    -    ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۰
جوان شیطان صفت که به مرد ژله‌ای معروف شده پس از ۲ سال فعالیت مجرمانه و آزار و اذیت دست‌کم ۱۴ زن به دام پلیس افتاد.

اين مرد كه امين نام دارد و جواني 21ساله است، عمده جرايمش را از اول امسال شروع كرد. او پس از ورود به خانه‌ها، با ترفندي اقدام به بيهوش كردن اعضاي خانواده مي‌كرد. سپس سراغ زنان مي‌رفت و با تيغ لباس آنها را پاره كرده و نقشه شومش را اجرا مي‌كرد.

پس از آن نيز با پاي پياده اقدام به فرار مي‌كرد. اين مرد پيش از اجراي هر نقشه‌اش دست‌ها و بدنش را چرب مي‌كرد تا كسي موفق به دستگيري او نشود و به همين دليل به مرد ژله‌اي معروف شده است. سردار گودرزي، رئيس پليس استان فارس با اشاره به اينكه اين پرونده يكي از تخصصي‌ترين پرونده‌هاي نيروي انتظامي در فارس بود و روز يكشنبه با تلاش ماموران انتظامي متهم اين پرونده دستگير شد، گفت: متهم در 2سال گذشته به دست‌كم 14 زن با اين شگرد تعرض كرده است.

گودرزي علت به طول انجاميدن دستگيري اين متهم را ارائه اطلاعات غيرواقعي وناقص از سوي شاكيان اعلام كرد و گفت: پس از شروع اقدامات سياه اين مرد ماموران او را دستگير كردند اما شاكي اين متهم به كلانتري مراجعه كرد اما براي حفظ آبرو دليل شكايت را سرقت موبايل عنوان كرده بود. همين عامل سبب شد كه مرد ژله‌اي پس از 3‌ماه آزاد شود و اين پرونده طولاني و پيچيده شود.

سردار گودرزي با بيان اينكه اين اقدام مجرمانه منجر به بروز مشكلات خانوادگي در گروهي از افراد مورد تعرض شده بود، افزود: متهم بيشتر طعمه‌هايش را در منطقه كوشك‌ميدان شناسايي مي‌كرد كه متاسفانه برخي شاكيان حاضر به شكايت نشده‌اند. وي علت تخصصي‌بودن اين پرونده را به‌دليل انجام آزمايش‌هاي D.N.A و همچنين شناسايي فردي با نام امين از بين جمعيت 140هزار نفري با اين نام و ديگر موارد امنيتي اعلام كرد.
همشهری آنلاین
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار