بازگشت آرامش در معابر مرکزی پایتخت با حضور پلیس
کد خبر: ۹۶۲۰۴
تاریخ انتشار: 2017 December 31    -    ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۸
در حال حاضر علی‌رغم جنجال‌سازی‌های رسانه‌ای معاندان، اغلب مناطق و معابر پایتخت حالت عادی دارند و تنها تعدادی از خیابان‌های مرکزی شهر شاهد ترافیک سنگین هست، البته تعداد معدودی قصد هنجارشکنی داشتند که با حضور نیروهای پلیس متفرق و برخی هم دستگیر شدند.

به دنبال اغتشاشات اخیر پایتخت و شایعه سازی برخی رسانه‌های معاند برای ناامن‌سازی شهرها و خصوصاً تهران علی‌رغم خبرسازی‌های انجام گرفته مبنی بر حضور گسترده تعدادی از هنجارشکنان در خیابان‌های پایتخت، در حال حاضر اکثر معابر تهران حالت عادی دارند و تنها در برخی از خیابان‌های مرکزی شهر شاهد ترافیک سنگین خودروها هستیم.

براساس این گزارش، نیروهای انتظامی پس از اغتشاشات پراکنده شب گذشته در تعدادی از خیابان‌های مرکزی تهران، در میدان انقلاب، چهارراه ولیعصر، پل کالج، میدان فردوسی و تعدادی دیگر از معابر اصلی حضور فعال دارند تا علاوه بر تامین امنیت، اجازه ندهند اغتشاش، خرابکاری و تخریب امئال عمومی به دست معدود افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی را دارند اتفاق بیفتد. البته در چهارراه ولیعصر افراد قلیلی که تعدادشان کمتر از 50 نفر بوده است با سر دادن شعارهای هنجارشکن قصد همراه کردن مردم را داشتند که با بی‌تفاوتی مردم به این تحرکات و حضور نیروهای امنیتی و انتظامی متفرقه و تعدادی از این افراد دستگیر شدند.

با توجه به ترافیک سنگین موجود در خیابان انقلاب و خیابان‌های منتهی به آن توصیه می‌شود شهروندان مسیرهای دیگری را برای تردد خود انتخاب کنند.

 
تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار