واکنش مردم به آتش‌زدن پرچم ایران توسط اغتشاشگران +عکس
کد خبر: ۹۶۱۵۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2017 December 31    -    ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰
بعد از ظهر روز گذشته پس از برپایی چند تجمع در انتقاد به مسائل اقتصادی در شهر‌هایی مانند تهران و برخی مراکز استان‌ها، تعدادی از افراد ناشناس اقدام به حمله به مراکز دولتی، بانک‌ها و تخریب اماکن عمومی کردند.

در تهران، در میدان فردوسی یک گروه حدودا ۵۰ نفره به تخریب ایستگاه اتوبوس‌های تندرو و شکستن میله‌های خطوط بی آر تی حمله کرده و سپس سطل‌های زباله را آتش زده و خیابان‌های اصلی در تقاطح پل کالج، میدان فردوسی و چهار راه ولیعصر (عج) را مسدود کرده و جلوی ماشین‌های عبوری را گرفته و به آن‌ها آسیب رساندند.

اما در این بین، فیلمی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که نشان می‌داد یک فرد در میان اغتشاشگران اقدام به آتش زدن پرچم مقدس کشورمان کرده است. این اقدام وی، از شب گذشته تا کنون بازتاب بسیار گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی داشته و مردم واکنش‌های بسیار تندی در محکومیت این اقدام داشته و اعلام کرده‌اند که این گونه اقدامات به هیچ وجه کار مردم ایران نیست و قطعا پای منافقین در میان است.

در ذیل، توئیت‌های برخی هموطنان که در شبکه اجتماعی توئیتر منتشر شده را مشاهده کنید:
 
 
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
0
0
سومی از بالا املاشو تو مدرسه 20 میشده. طرد رو میگه ترد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
0
0
هميشه وقتي اعتراضي منطقي توسط مردم صورت ميگيره عده اي تلاش ميكنند از آب گل آلود ماهي بگيرند و اعتراض رو به سمت خودشون منحرف كنند. يك زماني گروههاي خارج نشين براي متهم كردن حكومت ايران چند نفر از مردم تظاهرات كننده رو ميكشن و گردن حكومت مي اندازند. زماني ديگر خود حكومت افرادي رو اجير ميكنه تا با سر دادن شعارهاي تند ضد ديني و ضد مليت، آتش زدن پرچم و عكس امام و ... به اصطلاح باعث بشه خود مردم اعتراض خودشون رو خاموش كنند و كل ماجرا تموم بشه. در اين بين علت اصلي شروع اعتراض فراموش ميشه. حقيقت امر مشكل معيشتي، اكثر مردم رو گرفتار كرده و فاصله طبقاتي به اوج خودش رسيده. بيكاري هم بيداد ميكنه. همين سه مشكل حل بشه بعيده كسي به چيزي اعتراض داشته باشه. حل اين مشكلات هم فقط دست دولت نيست. بايد همه ارگانها و سازمانهاي حكومتي در كنار دولت براي حل اين مشكلات تلاش كنند و از خودشون هم مايه بگذرن.
amin
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
0
0
اتش زدن پرچم کاری بسیار غلط ولی عزیزان وطن پرست ، چرا وقتی اختلاس میلیاردی میشه رگ گردنتون باد نمیکنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار