دستگیری عامل تبلیغ ماده مخدر «گل» در شیراز
کد خبر: ۹۶۱۴۸
تاریخ انتشار: 2017 December 31    -    ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰
رییس پلیس فتا استان فارس گفت: فردی که با بارگذاری صفحه‌ای در فضای مجازی اقدام به تبلبغ و خرید و فروش مواد مخدر می‌کرد، در شیراز دستگیر شد.

سرهنگ حبیب‌الله رجبلی افزود: کارشناسان پلیس فتای فرماندهی انتظامی فارس در پی پایش هدفمند محتوای فضای مجازی، صفحه‌ای فعال در شبکه‌های مجازی که اقدام به تبلیغ و فروش مواد مخدر می کرد را شناسایی کردند.

وی افزود: با اقدامات فنی انجام شده در فضای مجازی هویت دایر کننده این صفحه برای پلیس مشخص و یک نفر در این رابطه شناسایی شد.

رییس پلیس فتا استان فارس گفت: کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق شدند فرد فروشنده که همان گرداننده صفحات شبکه های اجتماعی بود را در یک عملیات غافلگیرانه با همکاری مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس دستگیر کنند.

رجبلی با بیان اینکه ماموران در بازرسی از منزل متهم، 500 گرم مواد مخدر از نوع "گل" کشف کردند، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شده است.

رییس پلیس فتای استان فارس گفت: اگر شهروندان در فضای مجازی با موارد مشکوک مواجه شدند می توانند موضوع را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس Cyberpolice.ir به پلیس گزارش‌دهند.

 
ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار