آخرین جزئیات خسارات اغتشاشگران به اموال عمومی و مردم
کد خبر: ۹۶۱۴۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2017 December 31    -    ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰
علی‌اصغر ناصربخت درباره اقدامات برخی اغتشاشگران در روز شنبه در تهران اظهار کرد: روز گذشته تعداد اندکی از افراد نا‌آگاه و جاهل که شعار‌های غیرمعیشتی نیز زمزمه می‌کردند در طول مسیر خیابان انقلاب تهران اقدام به حرکات ناشایست و تخریب اموال عمومی مردم کردند.

وی ادامه داد: بلافاصله نیروی انتظامی برای تأمین آسایش شهروندان وارد صحنه شد و برخی از عوامل جاهل و نا‌آگاه در این جریان متفرق و تعدادی نیز بازداشت شدند.

معاون امنیتی و انتظامی فرماندار تهران تصریح کرد: تعداد اندکی از افرادی که دیروز در آسایش مردم اختلال ایجاد کرده بودند به‌سرعت بازداشت و تحویل مراجع قضایی شدند.

ناصربخت با اشاره به آسیب‌های وارده از سوی افراد جاهل به اموال عمومی خاطرنشان کرد: آسیب‌های وارده به اموال عمومی اندک بوده، اما همین مقدار آسیب نیز از اموال مردم زحمتکش بوده است.

وی افزود: شکسته شدن شیشه‌های دو دستگاه اتوبوس، آتش زدن ۳۸ سطل زباله، وارد آوردن خسارت به خودرو‌های شهروندان، سنگ‌پراکنی به مردم و عوامل نیروی انتظامی، زدن خسارت به خودرو‌های ناجا، آسیب زدن به ایستگاه‌های اتوبوس، آتش زدن و تخریب دو اصله درخت، شکسته شدن شیشه‌های دو بانک و ... برخی از خسارت‌های محدود عوامل جاهل و ناآگاه بود.

معاون امنیتی و انتظامی فرماندار تهران با بیان اینکه این افراد از شهروندان زحمتکش و مردم جدا محسوب می‌شوند، گفت: این معدود افراد فاقد فرهنگ و نادان بدون توجه به مردم به سنگ‌پراکنی و توهین به اموال مردم مبادرت کردند که برخورد مناسبی با آن‌ها صورت گرفت و تعداد معدودی نیز دستگیر شدند.

ناصربخت یادآور شد: خوشبختانه مصدوم و مجروحی در این حوادث دیروز تهران نداشتیم و امیدواریم مردم نسبت به این افراد بدون فرهنگ و آسیب‌رسان آگاه باشند.

وی اظهار کرد: تهران روز گذشته در آسایش و ایمنی کامل بود و رفتار‌های از این دست که به آن اشاره شد، به‌سرعت کنترل شد که امیدواریم شاهد چنین وقایعی در پایتخت نباشیم.

معاون امنیتی و انتظامی فرماندار تهران تأکید کرد: صحبت‌های افرادی که دیروز آسایش شهروندان را برهم زدند، به‌هیچ عنوان معیشتی نبود.

ناصربخت تصریح کرد: تمامی تدابیر لازم برای برخورد با چنین عواملی اندیشیده شده و در صورتی که افرادی بخواهند دوباره مخل آسایش و ایمنی شهروندان شوند با آن‌ها برخورد خواهد شد. 
تسنیم
برچسب ها: اغتشاش ، تهران ، خسارات
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
0
0
نگوئید اغتشاشگر. اینها مردم عادی این سرزمین هستند که از فقز وبیکاری و بیعدالتی جانشان به لب آمده. 40سال است که مسئولین سر خودرا زیر برف کردند و مردم را ندیدند و فقط به منافع خودشان فکرکردند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
0
0
هیچ کس موافق این گونه اعمال نیست ولی باید انصاف داد وقتی شما در منزلتان عصبانی می شوید حتی گران قیمت ترین وسیله را نیز شاید شکسته و از بین ببرید از مردمی که اینقدر از این نظام دروغ شنیدند و بی عدالتی چه چیزی انتظار می رود آیا غارت میلیاردی حساب های نفتی ایران اموال عمومی نیست حال برای شکسته شدن چند شیشه و آتش زدن یک ساختمان که روی هم رفته یک میلیارد هم نمی شود بیت المال را به سر مردم می زنید و همه رو اشرار و تکفیری اعلام می کنید باید از خودتان خجالت بکشید که این مردم صبور را اینگونه شکنجه َ می دهید
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار