نصب مجسمه ترامپ در چین +عکس
کد خبر: ۹۶۱۲۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2017 December 31    -    ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰
چینی‌ها در جشن سال نو ۲۰۱۸ از یک مجسمه غول پیکر سگ که شباهت زیادی به دونالد ترامپ دارد، رونمایی کردند.

به گزارش نیوزویک، در مراسم سال نو چینی هم همانند ایران هر ساله بر اساس برج های فلکی، از یک حیوان به عنوان نماد آن سال استفاده می کنند که برای سال 2018، این برج فلکی یک «سگ» است. چین در مراسم سال نو 2018، مجسمه ای از دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را که به شکل یک سگ غول پیکر است با همان موهای زرد رنگ و کراوات قرمزش تهیه کرد.

نصب مجسمه سگی ترامپ در چین

این مجسمه موها و ابروهایی طلایی رنگ دارد. انگشت اشاره این سگ هم به سمت آسمان است؛ درست همانند ژستی که رئیس جمهور آمریکا در بیشتر سخنرانی هایش می گیرد. دور یقه این سگ هم یک بند قرمز بسته شده است که همانند کراواتی است که رئیس جمهور آمریکا در بیشتر مواقع استفاده می کند.

این مجسمه غول پیکر بیرون یک مرکز خرید در شهر «تائی یوان» در چین قرار گرفته است.

نصب مجسمه سگی ترامپ در چین

جالب است که در سال 2017 میلادی که در چین سال خروس بود، از یک مجسمه خروس که شبیه به ترامپ است استفاده شد. این مجسمه خروس 32 فوت ارتفاع داشت و با همان موها و ابروهای طلایی رنگ ساخته شده بود. این مجسمه خروس بسیار مورد توجه قرار گرفت؛ به همین دلیل خروس هایی شبیه به ترامپ در مقیاس کوچکتر به عنوان هدیه در چین دست به دست می شد.

این در حالی است که چین تاکنون مجسمه ای از رؤسای جمهور پیشین آمریکا مثل باراک اوباما و جورج دبلیو بوش تهیه نکرده بود. اگر سنت تهیه نماد حیوانی ترامپ در هر سال در چین ادامه یابد، به نظر می رسد در سال 2019 و 2020 به ترتیب مجسمه خوک و مجسمه موش دونالد ترامپ ساخته شود.

در پی اعلام راهبرد امنیت ملی آمریکا، روابط این کشور با چین اندکی دچار تنش شد؛ زیرا در این راهبرد از چین به عنوان کشور رقیب آمریکا نام برده شد.

برچسب ها: مجسمه ترامپ ، چین
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سید مرتضی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
0
1
باید تلفیق یک مرغ و چهره یک چینی و ترامپ رو توذهنت مجسم کنی تا شباهت شگفت انگیز رو ببینی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
0
0
چینیها هم فرهنگ چندهزارسالشونو نشون دادند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار