داستان تلخ زندگی گذشته یکی از زیباترین زنان هالیوود
کد خبر: ۹۶۱۲۱
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: 2017 December 31    -    ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
در دنیای هالیوود امروزی، شارلیز ترون یکی از شناخته شده ترین بازیگران زن است. این بازیگر و تهیه کننده آمریکایی که در آفریقای جنوبی بدنیا آمده در فیلم های متعدد و دوست داشتنی مانند «وکیل مدافع شیطان» (The Devil’s Advocate)، «جو یانگ قدرتمند» (Mighty Joe Young ) و «هیولا» (Monster) بازی کرده است.
داستان تلخ زندگی گذشته یکی از زیباترین زنان هالیوود

در دنیای هالیوود امروزی، شارلیز ترون یکی از شناخته شده ترین بازیگران زن است. این بازیگر و تهیه کننده آمریکایی که در آفریقای جنوبی بدنیا آمده در فیلم های متعدد و دوست داشتنی مانند «وکیل مدافع شیطان» (The Devil’s Advocate)، «جو یانگ قدرتمند» (Mighty Joe Young ) و «هیولا» (Monster) بازی کرده است. در فیلم آخر وی نقش یک قاتل سریالی واقعی به نام آیلین وورنوس را بازی می کرد که بازی خیره کننده او در این نقش تحسین منتقدان را برانگیخت. وورنوس زنی بود که به دلیل کشتن ۶ مرد در سال های ۱۹۸۹ و ۱۹۹۰ محاکمه شده و به مرگ محکوم گردید. در نهایت وی در سال ۲۰۰۲ با تزریق ماده سمی اعدام شد هر چند ادعا می کرد که تمامی این قتل ها را برای دفاع از خود و زمانی که به عنوان روسپی فعالیت می کرده مرتکب شده است.

داستان تلخ زندگی گذشته یکی از زیباترین زنان هالیوود

ترون برای بازی در این فیلم برنده جایزه اسکار،  جایزه گلدن گلوب و جایزه اسکرین اکتوزز گیلد شد. همه بازی بی نقص او را تحسین می کردند اما کمتر کسی می دانست تجربیات ناخوشایند اما واقعی شارلیز ترون در دوران کودکی و نوجوانی سهم زیادی در بالا بردن توانایی او برای ایفای این نقش داشته است. ۱۲ سال قبل از فیلم «هیولا»، اگر همه چیز طبق خواسته پدر شارلیز ترون پیش می رفت او هیچ گاه شانس حضور در هالیوود را نمی یافت. در واقع شرایط طوری بود که ممکن بود شارلیز ترون بدون این که کسی او را بشناسد جانش را از دست بدهد.

داستان تلخ زندگی گذشته یکی از زیباترین زنان هالیوود

این بازیگر سرشناس در خانواده ای بزرگ شد که پدرش الکلی بوده و همواره رفتار بسیار بدی با مادر شارلیز، گرِدا، داشت و این موضوع حتی پس از موفقیت و شهرت نیز تاثیر بد و ناخوشایند خود روی این ستاره هالیوودی را حفظ کرد. شارلیز در مصاحبه ای با برنامه هاوارد استرن در این باره چنین می گوید:” به نظر خودم اتفاقی که در دوران کودکی ام رخ داده و تاثیر زیادی بر روی زندگی ام در بزرگسالی گذاشت زندگی در خانواده ای با یک پدر الکلی بود که هرگاه از خواب بیدار می شدم نمی دانستم که  چه اتفاقی برایم خواهد افتاد. و نمی دانستم که باقی روز چگونه برایم پیش خواهد رفت و تمامی این موضوع به شخص دیگری وابسته بود که آن روز او الکل می نوشید یا نه”.

داستان تلخ زندگی گذشته یکی از زیباترین زنان هالیوود

و ناگهان در سال ۱۹۹۱ شبی فرا رسید که زندگی او و مادرش را برای همیشه تغییر داد و او را به یک بازیگر ببا شخصیت قوی تبدیل کرد که همواره در فیلم هایش می بینیم. در ۲۱ ژوئن آن سال، چارلز، پدر شارلیز، و برادرش پس از یک شب طولانی و میگساری بی اندازه خود به خانه بازگشتند و با اسلحه ای که در دست داشتند گردا و ثرون را تهدید به مرگ کردند. در آن زمان شارلیز تنها ۱۵ سال داشته و هنوز همراه با خانواده خود در آفریقای جنوبی زندگی می کرد. این موضوع چنان برای شارلیز سخت بود که خود را در اتاق خوابش حبس نمود. چارلز در حالت مستی شروع به تیراندازی به اطراف کرد اما گردا شجاعانه به سمت او رفته و اسلحه را از دستش درآورد. گردا بلافاصله با شلیک گلوله همسرش را به قتل رساند.

داستان تلخ زندگی گذشته یکی از زیباترین زنان هالیوود

گردا هیچ وقت به خاطر قتل شوهرش محکوم نشد زیرا کاملاً مشخص بود که در دفاع از خود و نجات دادن دخترش دست به این کار زده است. ثرون در مصاحبه ای در این باره گفت:” این داستان تمام دوران کودکی من بود. تمام درد و وحشت من همین بود. از این شرایط جان سالم بدر بردم و به این خاطر به خود می بالم. برای رسیدن به این شرایط نیز سخت تلاش کرده ام و از آن هیچ هراسی ندارم. من ار تاریکی نمی ترسم، از هیچ چیز دیگر. تاریکی مرا کنجکاو و شگفت زده می کند زیرا فکر می کنم که تاریکی ماهیت بشر و شخصیت انسان ها را بهتر مشخص می کند”. وی گفته که مدت زمان زیادی طول کشید تا بتواند خاطرات تلخ گذشته اش را فراموش کند.

داستان تلخ زندگی گذشته یکی از زیباترین زنان هالیوود

ترون در مصاحبه ای دیگر با هاوارد استرن در این باره چنین گفت:” فقط وانمود کردم که این اتفاق اصلاً رخ نداده است. به هیچ کس نگفتم، نمی خواستم به کسی بگویم. هرگاه کسی از من می پرسید می گفتم که پدرم در یک حادثه رانندگی کشته شده است. چه کسی می خواهد آن داستان [داستان واقعی] را برای دیگران تعریف کند؟ هیچ کس دوست ندارد آن داستان را بازگو کند”. شارلیز ثرون گفته که دوست نداشته نقش یک قربانی را بازی کند  به همین دلیل برای فراموش کردن این خاطره تلخ به روانشناس مراجعه کرده بود. وی گفته که به کمک روان درمانگر و البته مادرش این خاطره تلخ را فراموش کرده و توانسته به شرایط کنونی دست پیدا کند. او با مادرش رابطه بسیار عاطفی و نزدیکی دارد و در مراسم فرش قرمز همواره در کنار هم دیده می شوند.

داستان تلخ زندگی گذشته یکی از زیباترین زنان هالیوود

وی در مورد مادرش می گوید:” من یک مادر فوق العاده دارم. او الهام بخش زندگی من بوده است، منظورم فلسفه او در زندگی است. او به من گفت: این اتفاق وحشتناک است. بپذیر که این اتفاق وحشتناک است. حالا تصمیم بگیر. آیا این اتفاق شخصیت تو را تعیین خواهد کرد؟ آیا می خواهی غرق شوی یا می خواهی شنا کنی؟، فلسفه او این بود”. شارلیز و مادرش مدت کوتاهی پس از آن شب ترسناک آفریقای جنوبی را ترک کرده و به امید این که وی در حرفه مدلینگ آینده ای برای خود بسازد به ایالات متحده آمدند. بعدها وی اولین نقش خود در هالیوود را در سال ۱۹۹۶ در نقش یک زن قاتل در فیلم «دو روز در دره» (۲ Days in the Valley) بدست آورد و ادامه ماجرا نیز داستان درازی دارد.

 
روزیاتو
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
1
8
فکر نمی کنم زنی زیباتر از اون تا حالا به عموم معرفی شده باشه
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
خوش به حال عموت که زنهاي زيبا بهش معرفي مي شن خخخخ
سید حسنی3نیک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
2
3
بنظرم او تواناترین بازیگر زن است
نخسوزن بازیش در
نوامبر شیرین و سردر ابرها
خان محمدعلی آقا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
1
2
آفرین
اسماعیل
|
United States
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
2
7
خیلی نازه. جزو معدود بازیگران هالیوود است که واقعا زیباست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
4
19
اگر در ایران بود این زن به خاطر قتل شوهرش از طرف خانواده شوهرش به اعدام محکوم میشد در آنجا حتی محاکمه هم نشد. عدالت یعنی این
زیبا احمدپور از تبریز
|
United States
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
0
1
به به
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
4
1
ناشناس 9:14 عدالت هم تعریف کردی خوب شد قاضی نشدی وگرنه .....
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار