ریزش محور هراز + جزییات
کد خبر: ۹۶۱۰
تاریخ انتشار: 2015 September 01    -    ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۶
علی نبیان با اعلام اینکه بارندگی و طوفان سبب آب‌‌گرفتگی معابر شرق، غرب و مرکز مازندران شده است، اظهار کرد: طوفان و بارندگی سبب آبگرفتگی معابر و شکستن درخت در مرکز مازندران شد.

وی با اشاره به اینکه شکستن درخت‌ها منجر به قطع برق در مرکز مازندران و شهرهای استان شده است، افزود: با همکاری شرکت توزیع برق در غرب و مرکز مازندران برق شهرهای استان به‌ جز ساری وصل شد.

معاون عمرانی استاندار مازندران با اعلام اینکه بارندگی و طوفان امروز استان خسارت جانی به‌همراه نداشت، تصریح کرد: فوت جوان موتورسوار میاندورودی که در حال تردد در خیابان صورت گرفت بر اثر انحراف به جدول خیابان گزارش شده است.

این مسئول با بیان اینکه بارندگی و طوفان امروز در مازندران سبب ریزش محور هراز و قطع‌شدگی جاده دوآب شده است، اضافه کرد: گروه‌های امدادی در حال رفع مشکل این محور مواصلاتی در مازندران هستند.

نبیان در پایان سخنانش از تخریب دو واحد مسکونی در روستای قجرخیل شهرستان نکا خبر داد و گفت: برآورد خسارت بعد از اتمام طوفان و بارندگی در مازندران اعلام می‌شود.

*قطع 100 خط اصلی برق در مازندران

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با اعلام اینکه بیش از 100 خط اصلی برق در استان در اثر بارندگی و طوفان قطع شده است، اظهار کرد: تمامی شهرستان‌ها به‌جز ساری بعد از امدادرسانی برق‌دار شدند.

قاسم شهابی با اشاره به اینکه 10 خط دیگر شرکت توزیع برق مازندران همچنان با مشکل مواجه است، افزود: تا یک ساعت دیگر مرکز مازندران برق‌دار می‌شود.

وی با اعلام اینکه تا پایان شب برق در تمامی شبکه‌ها جریان می‌یابد، اضافه کرد: اکیپ‌های عملیاتی از کل استان برای رفع مشکل مرکز مازندران اعزام شده و در حال رفع مشکل خطوط شبکه‌های برق ساری هستند.

شهابی میزان خسارت ناشی از بارندگی و طوفان امروز را به شبکه‌های برق‌رسانی زیاد دانست و گفت: بعد از برآورد میزان خسارت اعلام می‌شود.
فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار