جراحی زیبایی بینی به شترها هم سرایت کرد+عکس
کد خبر: ۹۶۰۶۵
تاریخ انتشار: 2017 December 31    -    ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰
اگرچه سال‌هاست عمل‌های زیبایی مد شده و زنان و مردان بسیاری هزینه‌های گزافی برای انجام این عمل‌ها می‌پردازند، اما چندی است که تب جراحی زیبایی بینی از به شترها نیز سرایت کرده و آنها نیز برای زیباترشدن، بینی خود را به تیغ جراحان می‌سپارند.

 
 
به گزارش  به نقل از رسانه های سعودی، دستگاه انتظامی سعودی یک دامپزشک را که با استفاده از مواد تزریقی، ساختار چهره شترها را تغییر داده و برای شترها عمل جراحی زیبایی انجام می‌داد، دستگیر کردند.

یکی از فعالان حوزه شترداری و پرورش شتر گزارش کرد یک دامپزشک مقیم سعودی که از یکی از کشورهای همسایه به سعودی آمده، با تزریق موادی مانند بوتاکس به کار زیباتر کردن چهره و بینی و پروتز گونه‌های شترهایی که در جشنواره شتر ملک عبدالعزیز شرکت داده می‌شوند، مشغول بود.

نیروهای انتظامی سعودی هنگام دستگیری این دامپزشک مقدار قابل توجهی مواد تزریقی در بینی، گوش و گونه شترها و همچنین 700 هزار ریال سعودی کشف و ضبط کردند. این دامپزشک مواد تزریقی را از یکی از کشورهای همسایه به سعودی آورده بود.

مدیریت جشنواره شتر ملک عبدالعزیز نیز اعلام کرد فهرست موارد تقلب در جشنواره آماده شده و به کمیته کشف تقلب ارائه خواهد شد تا شترهایی که عمل زیبایی کرده‌اند از مسابقات حذف شوند.

مدیریت جشنواره شتر ملک عبدالعزیز همچنین از وزارت کشور و اداره اطلاعات منطقه ریاض برای کشف اینگونه اقدامات تشکر کرد و این اقدامات را ناقض حقوق حیوانات و نقض اصل رقابت شرافتمندانه دانست. 
عصرخبر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار