جزئیات حادثه تصادف تیبا در بزرگراه ارتش
کد خبر: ۹۶۰۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 December 30    -    ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در بیان جزئیات تصادف یک دستگاه تیبا که بامداد امروز در بزرگراه ارتش به وقوع پیوست، اظهار داشت: بامداد امروز یک دستگاه خودروی سواری تیبا که شامل 7 نفر، 2 نفر آقا و 5 نفر خانم در سنین پایین حدود 18 و 19 ساله بودند، دچار حادثه می‌شوند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تصریح کرد: این خودرو در شرق به غرب بزرگراه ارتش در حرکت بود که بنا بر گواهی شهود با یک دستگاه خودرو به صورت جزئی و خسارتی برخورد کرده و از صحنه متواری می‌شود.

وی افزود: سرنشینان خودروی تیبا با هیجان به وجود‌آمده از این تصادف و با این احتمال که حالت طبیعی نداشتند ـ شواهد و قرائن نشان می‌دهد ـ سرعت بسیار بالایی گرفته و به سمت بزرگراه امام علی(ع) به سمت جنوب در رمپ خروجی به سمت امام علی(ع) به دلیل سرعت بسیار زیاد و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه از مسیر خود خارج می‌شود.

این مقام ارشد پلیس راهور پایتخت ادامه داد: خودرو پس از خارج شدن از مسیر از جدول پیاده‌رو عبور کرده و با تپه شن و نمکی که در حاشیه بزرگراه بوده برخورد می‌کند و سپس به تیر برق حاشیه بزرگراه می‌خورد.

سردار مهماندار خاطرنشان کرد: برخورد با تیر برق حاشیه بزرگراه درواقع ضربه نهایی به بدنه خودروی تیبا وارد می‌سازد و خودرو بعد از چند بار چرخش متوقف می‌شود.

این مقام ارشد راهنمایی و رانندگی پایتخت گفت: در اثر این حادثه متأسفانه 4 نفر از سرنشینان جان باخته و 3 نفر دیگر مجروح می‌شوند. 
فارس
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹
0
0
اتفاق مباركيست. هرچه از تعداد اين متخلفان كم شود امنيت بقيه بيشتر مي شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار