انفجار شدید منزل مسکونی در شهر ری +عکس
کد خبر: ۹۵۹۸۳
تاریخ انتشار: 2017 December 29    -    ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
 فرمانده آتش نشانی ایستگاه 14 آتش نشانی تهران از انفجار شدید شبانه در یک منزل مسکونی در شهر ری و سوختگی شدید زنی 25 ساله خبر داد.

 
 
توكل رمضانی فرمانده آتش نشانی ایستگاه 14 آتش نشانی تهران گفت:با اعلام انفجار شدید در یک منزل مسکونی در شهر ری به سامانه 125،بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 14، 9 و گروه امداد ونجات 17 به همراه خودروی نردبان هیدرولیكی و خودروی حامل تشك نجات به شهرری، خیابان ابن بابویه، كوچه شوری اعزام شدند.

رمضانی گفت: درطبقه چهارم یک ساختمان چهار طبقه چهار واحدی به یکباره انفجار شدیدی در واحد مسکونی 40 مترمربعی رخ داد که در پی آن شیشه های پنجره ها و درب ورودی واحدهای مسکونی طبقات دوم تا چهارم این ساختمان و نیز تعدادی از منازل اطراف شکست و همچنین سقف ساختمان محل انفجار، دچار ترک خوردگی شد.

وی تصریح کرد: دراین حادثه، زنی 25 ساله از ساکنان طبقه چهارم بر اثر انفجار شدید ناشی از انتشارگازشهری، از ناحیه دست، پا و صورت دچار سوختگی شد که با کمک همسایگان از محل حادثه خارج و به طبقات پایین ساختمان منتقل شد.


رمضانی گفت: آتش نشانان بلافاصله پس از قطع برق و گاز، به ایمن سازی کامل محل پرداختند و هم چنین مصدوم را برای انتقال به بیمارستان تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند. 
 
باشگاه خبرنگاران
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار