ماجرای پیدا شدن دختر ربوده شده بعد از ۶ سال
کد خبر: ۹۵۹۵۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2017 December 29    -    ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خرمشهر گفت: دختربچه‌ای که ۶ سال پیش از جلوی در منزل ربوده شده بود، دوباره به آغوش خانواده برگشت.

به گزارش دادگستری خوزستان، علیرضا باوی در خصوص این خبر اظهار کرد: این اتفاق در بهمن‌ماه سال ۱۳۹۰ وقتی دو دختربچه با حدود دو سال و نیم و هشت سال و نیم سن، جلوی در منزل خود در خرمشهر در حال بازی بودند، رخ داد و در جریان آن یک خودروی ۴۰۵ تیره رنگ کنار آنها توقف و زن و مردی که در خودرو بودند، دختربچه کوچک‌تر را ربودند.

وی افزود: به‌رغم تحقیقات پلیس، اثری از کودک یافت نشد تا اینکه خانواده وی پس از چند سال با استفاده از فضای مجازی و قرار دادن عکس کودک، ماجرای حادثه و شماره تماس در شبکه‌های اجتماعی، اقدام به جست‌وجو کردند.

دادستان عمومی و انقلاب خرمشهر گفت: این در حالی بود که کودک خرمشهری به هویت «ی» در خانواده جدید خود در شهر ری تهران زندگی می‌کرد و اقوام جدید وی با دیدن تصویر کودک، از خانواده او خواستند تا حقیقت را بگویند و کودک را به خانواده اصلی‌شان برگردانند.

وی افزود: بنابراین خانواده دختر که اکنون نام او را به رقیه تغییر داده بودند، وی را به خرمشهر و نزد خانواده‌اش برگرداندند و مدعی شدند که کودک را از زن و مرد معتادی در اهواز خریداری کرده‌اند.

باوی گفت: با آزمایش DNA از کودک و خانواده خرمشهری، هویت اصلی وی مشخص و رقیه به خانواده اصلی‌اش سپرده شد.

وی اظهار کرد: تحقیقات در خصوص ادعای خانواده تهرانی ادامه دارد.

 
مهر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹
0
0
چقدر تحملش سخته 6 سال گم شدن بچه .
حسینی تبار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹
0
0
آفرین به پلیس توانمند؟؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار