فوت۴سرنشین تیبا در تصادف بزرگراه ارتش
کد خبر: ۹۵۹۲۸
تاریخ انتشار: 2017 December 29    -    ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲
سخنگوی آتش‌نشانی تهران گفت: ۴ نفر از سرنشینان یک دستگاه خودروی تیبا بر اثر تصادف در بزرگراه ارتش جان خود را از دست داده و سه نفر دیگر به شدت مصدوم شدند.

سید جلال ملکی با اعلام خبر تصادف مرگبار در بزرگراه ارتش درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۲:۲۴ بامداد امروز حادثه تصادف در مسیر شرق به غرب بزرگراه ارتش، ابتدای بزرگراه امام علی (ع) به سامانه ۱۲۵ اعلام شد به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه خودروی سواری تیبا با هفت سرنشین به هنگام حرکت به دلیل نامشخصی از مسیر اصلی منحرف شده و در حاشیه بزرگراه با پایه‌های یک تیر ادوات ترافیک به شدت برخورد کرده و در نهایت متوقف شده است.

وی تصریح کرد: زمانیکه آتش‌نشانان به محل رسیدند مشاهده شد سه نفر از سرنشینان خودرو به خارج از خودرو پرتاب شده و چهار نفر دیگر نیز داخل اتاقک ویران شده خودرو محبوس هستند که آتش‌نشانان به سرعت عملیات را آغاز کرده و با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی قطعات خودرو را برش داده و هر چهار نفر را از خودرو خارج کردند.

ملکی خاطرنشان کرد: در نهایت تمامی سرنشینان به عوامل اورژانس تحویل داده شدند که مشخص شد چهار نفر از آنها شامل سه خانم و یک آقا جان خود را از دست دادند و سه نفر دیگر شامل دو خانم و یک آقا به شدت مصدوم شده‌اند که مصدومان به مراکز درمانی منتقل شدند.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران متذکر شد: سرنشینان این خودرو بین ۲۰ تا ۳۵ سال سن داشتند، در نهایت خودروی متلاشی شده با استفاده از جرثقیل به محل امنی منتقل و محل حادثه برای بررسی علت به عوامل پلیس راهور تحویل داده شد.

 
مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار