حقایقی در مورد «کریستیانو رونالدو» که نمی دانید+عکس
کد خبر: ۹۵۸۰۵
تاریخ انتشار: 2017 December 28    -    ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰
کریستیانو رونالدو بازیکن فوتبال اهل کشور پرتغال است که در پست مهاجم برای رئال مادرید و تیم ملی پرتغال بازی می‌کند و توانسته بسیاری از رکوردهای تاریخ فوتبال جهان را جابه‌جا کند. او در حال حاضر معروف ترین بازیکن فوتبال جهان است که در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد اما آیا هوادارانش چیزی در مورد زندگی او می دانند؟ اگر دوست دارید که برخی از واقعیات زندگی این ستاره را بدانید، با ما در ادامه مطلب همراه باشید.
 
حقایقی در مورد کریستیانو رونالدو که نمی دانید!
 
اداره مالیات اسپانیا خواهان حبس رونالدو شد 
 
کریستیانو رولاندو به دولت بدهکار است! طبق بیانیه مقامات وزارت دارایی اسپانیا، میزان تخلف مالیاتی رونالدو ۱۵ میلیون یورو است. در واقع او می‌تواند از ۱۵ ماه تا ۵ سال به زندان محکوم شود. پیش از این گزارشات حاکی از آن بود که این ستاره پرتغالی فرار مالیاتی ۸ میلیون یورویی داشته اما حالا حرف از ۱۵ میلیون یورو است. کمیته بازجویان اداره مالیات خواستار حبس رونالدو به علت فرار مالیاتی بین سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۴ شد. رونالدو با پرداخت شش میلیون یورو در سال ۲۰۱۵ سعی کرد با اداره مالیات به توافق برسد. وکیل او معتقد است که رونالدو هیچ اشتباهی مرتکب نشده و تنها جرم اش دنبال کردن معیارهایی است که اداره مالیات آن را قبول ندارد.
 
 خود رونالدو نیز در این باره می گوید: «من قوانین مالیاتی اسپانیا را درک نمی کنم. من تنها 6 سال به مدرسه رفتم و تنها چیزی که در حال حاضر می دانم فوتبال بازی کردن است. اگر وکلایم به من بگوید که باید مالیات بپردازم، حتما این کار را می کنم. من به آنها اعتقاد دارم، پول خوبی هم به آنها می دهم، به همین دلیل آنها کارشان را به بهترین شکل ممکن انجام می دهند و هر چه بگویند، گوش می کنم.»
 
 حقایقی در مورد کریستیانو رونالدو که نمی دانید!
 

 
او با زنان زیادی در ارتباط است
 
رونالدو با همسرش، جورجینا رودریگز، بسیار شاد است اما این برای او دلیلی نمی شود تا از بانفودترین زنان هالیوودی دور بماند. این ورزشکار با مانکن ها و ستاره های زیادی در ارتباط است. حتی یکی از شایعاتی که در مورد او گفته شده بود، رابطه او با پاریس هیلتون بود که در سال 2009 در یکی از کلاب های شبانه یکدیگر را ملاقات کردند. گزارشات حاکی از آن است که او پس از ملاقات پاریس هیلتون، در ابتدا از برقراری ارتباط با او کمی استرس داشت اما پس از این که مکالمه خود را با او آغاز کرد، ترس اش ریخت به طوری که دیگر نتوانست خودش را کنترل کند و از او جدا نمی شد.
 
او در سال 2010 نیز کیم کارداشیان را به یک شام رمانتیک دعوت کرد.  علاوه بر آن، رونالدو به مدت 5 سال با مدل معروف، ایرینا شایک، در ارتباط بود، اما زمانی که ایرینا متوجه شد که او به طور پنهانی با دختران زیادی در نقاط مختلف جهان در ارتباط است و به آنها پیام می دهد، رابطه خود را با او به اتمام رساند.
 
 حقایقی در مورد کریستیانو رونالدو که نمی دانید!
 

 
پدر بودن، او را متحول کرد
 
شاید رونالدو همسر ایده آلی نباشد اما پدر فوق العاده ای است. او هیچگاه از فرزندانش جدا نمی شود. اگر به صفحات شخصی او در اینترنت نگاهی بیاندازید خواهید دید که او مدام از فرزندانش عکس های زیبایی را منتشر می کند. او خودش هم اعتراف می کند که: «پدر شدن همه چیز را تغییر می دهد. تو فرزندی داری که خون ات در رنگ هایش جاری ست و این احساس خارق العاده است. زمانی که همسرم به من می گوید آیا فرزند دیگری می خواهم، من بدون درنگ به او جواب مثبت می دهم. فرزند بهترین نعمتی است که خدا به بندگانش داده است.»
 
او تاکنون هیچ اطلاعاتی از مادر فرزند اولش منتشر نکرد. او در این باره می گوید: «مردم مدام در تلاش اند که بدانند مادر فرزند اولم چه کسی بود، برخی ها هم می گویند که او از رحم جایگزین متولد شده است. من در این مورد تا به حال با کسی صحبت نکرده ام، صحبت هم نخواهم کرد. البته زمانی که پسرم بزرگ شود من حقیقت را به او می گویم. بعضی از بچه ها نه پدر دارند نه مادر و به نظر من یک پدر برای فرزندم کافی ست.»
 
 حقایقی در مورد کریستیانو رونالدو که نمی دانید!
 

 
او عاشق خانواده اش است
 
رونالدو 4 فرزند دارد. همانطور که در بالا گفتیم، اطلاعاتی از همسر اول او در دست نیست اما پسر بزرگ رونالدو اکنون 7 ساله است. در نوامبر 2017 او به همراه فرزند بزرگش، در تبلیغات شلوار جین یک برند، تیتر مجلات شد. در سال 2017 او و همسرش از طریق رحم جایگزین صاحب دو فرزند دوقلو، یک دختر و یک پسر، شدند. او در توییتر خود در این باره نوشت: «خوشحالم که دو عشق دیگر به زندگی ام اضافه شد.»
 
 او در تابستان همان سال نیز اعلام کرد که همسرش باردار است. آنها در ماه نوامبر یک فرزند دختر دیگر را نیز به خانواده 4 نفری خود اضافه کردند. این بار هم رونالدو در اینستاگرام خود نوشت: «النا مارتینا به دنیا آمد و ما همگی غرق در شادی هستیم.»
 
 حقایقی در مورد کریستیانو رونالدو که نمی دانید!
 

 
او پدرش را طور دیگری می خواست
 
ما در مورد پدر رونالدو، خوزه دینیس آویرو، اطلاعات زیادی به دست نداریم اما گزارشات حاکی از آن است که پدرش یک سرایدار بوده. رونالدو در مورد او می گوید: «من به دلیل این که پدرم کار خوبی نداشت و جزو طبقات پایین اجتماع بود، بسیار اذیت شدم. او یک مرد الکلی بود، به همین دلیل من از همان بچگی از مشروبات الکی تنفر داشتم و هنوز هم که هنوز به آنها لب نمی زنم. من هیچوقت پدرم را به درستی نشناختم. اصلا نمی دانستم که دلیل آنهمه مشروب خوردنش چه بود، شاید هم فراموشی از مشکلات زندگی. واقعیت این است که من پدر دیگری می خواستم. کسی که شاهد موفقیت های من باشد و مرا به تلاش های بیشتر تشویق کند.»
 
پدر او در سال 2005 از دنیا رفت؛ با وجود این، رونالدو همیشه سعی داشت که خاطرات او را، به خصوص برای فرزندانش، زنده نگه دارد. او حتی در اکتبر 2017 عکسی از فرزندانش را که به دور قاب عکس پدر بزرگ شان ایستاده بودند، در اینستاگرام خود منتشر کرد و زیر آن نوشت: «تو همیشه در کنار ما می مانی پدر.»
 
 حقایقی در مورد کریستیانو رونالدو که نمی دانید!
 

 
او در سن 15 سالگی عمل قلب انجام داد
 
شاید فکر کنید که رونالدو که یکی از ورزشکارترین افراد جهان است، باید بدنی سالم داشته باشد، اما واقعیت چیز دیگری است. در مصاحبه ای که در سال 2009 با او انجام شد، او اعتراف کرد که در سن 15 سالگی یک عمل قلب داشته است. در دوران نوجوانی، زمانی که رونالدو می دوید، ضربان قلب اش به شدت بالا می رفت. مادرش می گفت: «من از این که او چنین مشکلی دارد، بسیار ناراحتم زیرا ممکن است که این بیماری مانع از فوتبال بازی کردن او شود.» اما خوشبختانه عمل قلب او با موفقیت پیش رفت و او ورزش کردن را بار دیگر از سر گرفت. حتی می توان گفت که عمل او سرعت دویدن اش را نیز بالاتر برده است.»
 
حقایقی در مورد کریستیانو رونالدو که نمی دانید! 
 

 
او 80 سگ بی پناه را از نجات داد 
 
روحیه بشردوستی و خیرخواهانه رونالدو بر هیچ کس پوشیده نیست. به عنوان مثال در سال 2014، زمانی که او شنید پسری 10 ماهه برای عمل مغز خود به پول احتیاج دارد، نه تنها کفش و لباس های ورزشی خود را فروخت، بلکه چکی به ارزش 83000 دلار را امضا و پول لازم را برای عمل آن پسر بچه فراهم کرد.
 
در سال 2008، او 165000 دلار را به یک بیمارستان برای درمان بیماران سرطانی هدیه داد. او می گوید: «پدرم به من یاد داده زمانی که به فرد محتاجی کمک کنم، خدا دو برابر آن را به من می بخشد.» در سال 2017 نیز رونالدو با فروش لباس ورزشی اش، برای 80 سگ آواره در پرتغال، سر پناهی ساخت. 
 
 حقایقی در مورد کریستیانو رونالدو که نمی دانید!
 

 
او برای تناسب اندامش زحمت زیادی می کشد
 
داشتن اندامی چون رونالدو، کار ساده ای نیست اما اگر هدفی مانند او داشته باشید، با رعایت رژیم های غذایی و ورزش، می توانید به اندام ایده ال تان برسید. رونالدو در اهدافش، که اندامی متناسب نیز یکی از آنهاست، استوار است و برای رسیدن به آنها تلاش زیادی می کند. او هیچگاه ورزش را رها نکرد و برای اینکه انگیزه لازم را برای تمرینات سخت مدام خود داشته باشد، همیشه برای خود یک پارتنر ورزشی پیدا کند. او همیشه با فردی که قدرت بدنی مشابه خودش دارد، ورزش می کند تا انگیزه بیشتری برای این کار داشته باشد. 
 
از نظر او خواب هم یکی دیگر از عواملی است که در تناسب اندامش موثر است. به گفته او: «ماهیچه ها برای ترمیم خود، به استراحت نیاز دارند که خواب بهترین زمان است.» او رژیم غذایی سالم و خاصی را دنبال می کند. به عنوان مثال او به جای داشتن 3 وعده غذایی سنگین در روز، 6 وعده غذایی کوچک و سبک می خورد. او اعتقاد دارد که آرامش یکی از شرط های دیگر اندام سالم است. او می گوید: «برای این که اندام و ذهن سالمی داشته باشیم، باید از استرس و تنش دور شویم. من اوقات فراغتم را با خانواده و دوستانم می گذرانم و همین به روح و جسم من آرامش می دهد.»
 
 حقایقی در مورد کریستیانو رونالدو که نمی دانید!
 

 
او متهم به تجاوز است
 
آیا باورتان می شود که در کارنامه رونالدو، تجاوز وجود دارد؟ فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید ظاهرا در سال 2009 در نوادای لاس وگاس به یک زن آمریکایی تجاوز می‌کند. فردی که مورد تجاوز قرار گرفته نیز فورا مراتب را به پلیس شهر نوادا اطلاع می دهد و اعلام می‌کند این تجاوز از سوی یک ورزشکار معروف صورت گرفته است. شکایت او که قطعا دردسرهای فراوانی را برای رونالدو به همراه می‌داشت، باعث می‌شود تا رونالدو هفت ماه پس از وقوع این اتفاق یعنی 12 ژانویه 2010، با فرستادن وکلایش از جمله کارلوس اوزوریو و با پرداخت مبلغ 258 هزار یورو با فردی که مورد تجاوز قرار گرفته بود، به توافق برسد تا او شکایتش را پیگیری نکند. ظاهرا نمایندگان رونالدو به همراه خود نامه‌ای با امضای این بازیکن به همراه داشته‌اند. پس از این توافق هم آن زن آمریکایی تمامی شکایت‌هایش را از دادگاه پس می‌گیرد و تمامی مدارک مرتبط با این اتهام را از بین می‌برد.
 
حقایقی در مورد کریستیانو رونالدو که نمی دانید!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار