کشف «تریاک» در بار پرتقال!
کد خبر: ۹۵۷۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 December 27    -    ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه از کشف بیش از 10 کیلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع تریاک در بار پرتقال و انهدام یک باند در این زمینه خبر داد.

سرهنگ علیرضا دلیری اظهار کرد: مامورین این پلیس تخصصی با کار اطلاعاتی یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر که در پوشش محوله‌های میوه و تره بار موادمخدر به شهر کرمانشاه وارد می‌کرد را شناسایی کردند.

وی افزود: در نهایت پلیس شب گذشته یک وانت نیسان حامل پرتقال را کشف و بیش از 10 کیلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کرد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر با بیان این‌که در این رابطه دو متهم دستگیر شده‌اند، گفت: متهمان دستگیر شده به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند و اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی به منظور دستگیری دیگر عوامل دخیل در پرونده هم‌چنان ادامه دارد.

دلیر ضمن تقدیر از همکاری مردم با پلیس گفت: مردم می‌توانند در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر موضوع را از طریق سامانه 128 به پلیس مبارزه با مواد مخدر تحویل دهند.

 
ایسنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مصطفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۶
0
0
دوستان
به هیچ وجه پرتقال هایی که در آنها لکه های قرمز هست را مصرف نکنید. اکثر اینها رنگ شیمیایی هستند که با سرنگ به پرتقال تزریق میشن.
موفق باشید
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار