آخرین وضعیت «یسنا» کودک دو‌ ساله حاجی آبادی
کد خبر: ۹۵۷۱۴
تاریخ انتشار: 2017 December 26    -    ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۸
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت:یسنای دو‌ ساله حاجی آبادی هم اکنون در هوشیاری کامل به سر می برد و قادر به خوردن غذا است.

دکتر فاطمه نوروزیان مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت:کودک دو ساله حاجی آبادی که توسط پدرش مورد آزار و اذیت قرار گرفته و مجروح شده بود، پس از چند عمل سنگین جراحی و بستری در بخش ویژه، روز گذشته به بخش عمومی منتقل شد.

وی افزود:با تلاش کادر درمانی بیمارستان کودکان بندرعباس، یسنا، کودک دو‌ ساله حاجی آبادی پس از گذراندن دوره درمان، هم اکنون در هوشیاری کامل به سر می برد و قادر به خوردن غذا است.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در چند روز گذشته هوشیاری این کودک به دلیل شدت جراحات وارده به پنچ رسید و در شرایط بحرانی قرار گرفت.

دکتر فاطمه نوروزیان افزود: هرچند یسنای دو ساله بعد از جراحی های سنگین داخلی در ناحیه شکم و روده باید تحت نظر باشد اما مشکل خاصی متوجه وی نیست و می تواند با نظر پزشکان به زودی از بیمارستان مرخص شود.

این کودک روز 26 آذرماه از سوی پدرش که اعتیاد به شیشه داشته و ظاهرا سابقه بستری شدن در بیمارستان اعصاب و روان را نیز دارد، با جسمی تیز به شدت مجروح شده است.

این کودک که از ناحیه شکم با جسم برنده دچار مصدومیت شدید شده بود، پس از اعزام به بندرعباس در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان شهید محمدی بندرعباس بستری و تحت چند عمل جراحی قرار گرفت و در ادامه به بیمارستان کودکان منتقل شد.

 
باشگاه خبرنگاران
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار