معمای قتل سه زن در شمال
کد خبر: ۹۵۶۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 December 26    -    ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵
تحقیقات ویژه جنایی برای کشف راز قتل مرموز زن جوان ناشناس شیک پوش که جسدش در دریا پیدا شده بود در حالی ادامه دارد که کشف اجساد دو زن دیگر در شهرهای شمالی، معماهای تازه‌ای پیش روی کارآگاهان قرار داده است.

شامگاه شنبه جسد زن 59 ساله‌ای در خانه ویلایی اجاره‌ای واقع در روستای «رئیس کلای لاویج» شهرستان نور-استان مازندران- پیدا شد. در بررسی‌ها مشخص شد قربانی حادثه زن 59 ساله‌ای به نام مرجان بوده که ویلا را به طورموقت اجاره کرده بود.
 
جسد این زن زمانی پیدا شد که صاحب ویلا شامگاه شنبه 2 دی 96 برای سرکشی به خانه ویلایی‌اش رفته بود اما پس از ورود با جسد این زن روبه‌رو شد.پس از تماس این مرد با پلیس، تیمی از مأموران انتظامی خود را به محل حادثه رسانده و تحقیقات تخصصی کلید خورد.سپس به دستور بازپرس ویژه دادسرای عمومی و انقلاب نور، جسد برای بررسی‌های تخصصی درباره زمان و علت واقعی مرگ به پزشکی قانونی انتقال داده شد.
 
کشف جسد زن ٣٥ ساله در جنگل گلستان
 
پیداشدن جسد یک زن 35 ساله در منطقه جنگلی گلستان نیز کارآگاهان جنایی را با معمای دیگری روبه‌رو کرد. ساعت هشت صبح یکشنبه جسد زن ٣٥ ساله در ١٥٠ متری تونل جنگل گلستان در مسیر غرب به شرق توسط رهگذران کشف و موضوع به پلیس اعلام شد. در بررسی‌ها مشخص شد صورت مقتول توسط حیوانات دریده شده و به همین خاطر قابل شناسایی نیست.
 
طبق بررسی‌های انجام گرفته، قربانی حادثه چند روز قبل درمحل دیگری به قتل رسیده و سپس به این منطقه انتقال یافته و در آنجا رها شده است.بر همین اساس با دستور بازپرس ویژه، دادسرای عمومی و انقلاب گرگان، جسد برای تعیین علت و زمان دقیق مرگ و شناسایی هویت قربانی، به پزشکی قانونی انتقال داده شد.اما نکته مشترک این جنایت با جسد پیدا شده زن جوان در دریای چالوس، همراه نداشتن هیچ مدرکی برای شناسایی هویت دو قربانی است.
 
با توجه به این شرایط، تحقیقات کارآگاهان پلیس جنایی استان‌های مازندران و گلستان روی پرونده زنانی تمرکزیافته که طی روزهای اخیر در این استان‌ها  یا استان‌های همجوار گم شده‌اند. در همین حال رئیس پلیس آگاهی گلستان از مردم خواست چنانچه مفقود شده‌ای با این مشخصات دارند خیلی سریع با پلیس 110  یا پلیس آگاهی مازندران  و گلستان تماس بگیرند.
 
روزنامه ایران
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
قطره آهن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۶
0
0
هر دم از این باغ بری می رسد تازه تر از تازه تری می رسد
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار