نحوه حضور و ثبت‌ نام در برنامه «دورهمی»
کد خبر: ۹۵۵۹۰
تاریخ انتشار: 2017 December 26    -    ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۵
 مخاطبان «دورهمی» نحوه حضور و ثبت‌نام در برنامه مهران مدیری را در این گزارش بخوانند.

شبکه نسیم با شعار نشاط، سرگرمی، یادها و مسابقه، برنامه های مختلف نمایشی و سرگرمی بسیاری را در جدول پخش خود قرار داده است. برنامه هایی که هر کدام به فراخور شعار شبکه با محوریت اصلی تفریح و سرگرمی در نسیم پاگرفته اند.

«دورهمی»، «خندوانه»، «کودک شو»، «خانواده باحال» از جمله برنامه هایی هستند که در بستر شبکه نسیم با حضور مخاطبان ضبط می‌شوند و مردم می توانند در فضای استودیویی همزمان با ضبط برنامه حضور داشته باشند.

برنامه «دورهمی» با بیشترین جذب مخاطب در فضای استودیویی، در هر برنامه میزبان جمع کثیری از بینندگان می‌شود. یک سوال همیشه برای مخاطبان شبکه نسیم وجود دارد که چگونه در برنامه تلویزیونی «دورهمی» شرکت کنند؟

عوامل «دورهمی» یک هفته پیش از ضبط برنامه، با انتشار فراخوان ثبت نام در صفحه اصلی اینستاگرام خود، از مخاطبان برای حضور در برنامه دعوت کردند اما با استقبال بالای مخاطبان و ثبت نام 3 هزار نفری، خیلی زود پایان این فراخوان اعلام شد و تا اطلاع ثانوی دسترسی به صفحه ثبت نام بسته شده است و برای اعلام فراخوان جدید باید منتظر ماند.

گفتنی است؛ شما می‌توانید برای حضور در برنامه تلویزیونی «دورهمی»، با مراجعه به صفحه اینستاگرام «دورهمی» «Dorehami» و کانال تلگرامی «Avvalmarket_Official» ثبت‌نام کنید. 
باشگاه خبرنگاران
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار