لغو نمایش فیلم کوتاه اسکورسیزی در جشنواره‌ی ونیز
کد خبر: ۹۵۵۳
تاریخ انتشار: 2015 September 01    -    ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۰
نمایش جهانی فیلم کوتاه «تست بازیگری» ساخته پرستاره «مارتین اسکورسیزی» در جشنواره فیلم ونیز ۲۰۱۵ لغو شد.

مسئولان برگزاری هفتادودومین جشنواره فیلم ونیز اعلام کردند که فیلم «تست بازیگری» که بسیاری از علاقه‌مندان مشتاق نمایش آن در این رویداد سینمایی بودند، اولین نمایش جهانی خود را در ونیز تجربه نخواهد کرد.

جشنواره ونیز در بیانیه‌ای اعلام کرد: اخیرا مطلع شدیم که فیلم «تست بازیگری» ساخته «مارتین اسکورسیزی» به سبب یک مشکل فنی غیرمنتظره آماده نمایش در جشنواره نخواهد بود.

در این فیلم که خود اسکورسیزی نیز در آن بازی کرده است، «رابرت دنیرو» و «لئوناردو دی کاپریو» دو بازیگر مورد علاقه اسکورسیزی مقابل یکدیگر قرار گفته‌اند و «برد پیت» نیز در فیلم حضور دارد.

حضور فیلم «تست بازیگری» در قدیمی‌ترین رویداد سینمایی با اعتراض‌هایی روبه‌رو شده بود چرا که در واقع این فیلم برای افتتاحیه استودیو شهر 2/3 میلیارد دلاری "Melco Crown" در ماکائو و همچنین شهر رویایی مانیل در فیلیپین ساخته شده است، با این وجود «آلبرتو باربارا» رئیس جشنواره ونیز در مصاحبه‌ای در واکنش به اعتراض‌ها عنوان کرده بود که این یک فیلم از «اسکورسیزی» است و یک ساخته تبلیغاتی نیست و سرمایه‌گذار به هیچ وجه در فیلم دیده نمی‌شود.

هزینه ساخت این فیلم کوتاه فاش نشده است اما شایعه‌ها مبنی بر این است که بودجه ساخت فیلم 70 میلیون دلار بوده است و هر یک از بازیگران برای دو روز فیلمبرداری 13 میلیون دلار دستمزد دریافت کرده‌اند.

یکی از دست‌اندرکاران این فیلم کوتاه به «هالیوود ریپورتر» گفته است که گرچه تهیه‌کنندگان امیدوار بودند که فیلم برای جشنواره ونیز آماده خواهد بود اما متأسفانه این فیلم در مراحل نهایی تولید قرار دارد و در موعد مقرر آماده نمی‌شود.

هفتادودومین جشنواره فیلم «ونیز» از دوم سپتامبر با نمایش فیلم «اورست» آغاز می‌شود و تا ۱۲ سپتامبر (11 تا 21 شهریورماه) ادامه خواهد داشت.

ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار