ست های زیبای انگشتر و ساعت
کد خبر: ۹۵۴۶
تاریخ انتشار: 2015 September 03    -    ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۳
ست انگشتر و ساعت به ویژه در مکان‌ها و مراسمی که از زیورآلات دیگری استفاده نمی‌کنید بسیار مهم است. ترکیبی که با هر لباس و پوششی به چشم می‌آید و به طور معمول توسط تولیدکننده‌ها به صورت ست و با طرح‌های مشترک تولید نمی‌شود.
ست انگشتر و ساعت به ویژه در مکان‌ها و مراسمی که از زیورآلات دیگری استفاده نمی‌کنید بسیار مهم است. ترکیبی که با هر لباس و پوششی به چشم می‌آید و به طور معمول توسط تولیدکننده‌ها به صورت ست و با طرح‌های مشترک تولید نمی‌شود.

با وجود آنکه معمولاً در بازار طیف وسیعی برای انتخاب یک ست واقعی از این دو اکسسوری وجود ندارد، اما رنگ‌ها و طرح‌ها این اجازه را به شما می‌دهند که با سلیقۀ شخصی، یک ست دلخواه را بسازید.

ما در این مقاله پنح ست را از برندهای زرنگار، Roxi، Trust، Zeitlos، Celeste و Cacharel انتخاب کرده‌ایم که بر همین اساس کنار هم قرار گرفته‌اند.

ست ساعت تراست و انگشتر روکسی

ring-watch-set-Aug-05

این انگشتر زیبای برند Roxi از جنس استیل است که با آب طلا روکش شده است. کریستال اتریشی آن برق چشمگیری دارد و رنگ زیبای آبی آن نیز بر روی انگشت به زیبایی خودنمایی می‌کند.

ساعت انتخاب‌شده برای این ست مدل ….. Trust است که کیفیت و نوآوری ویژگی منحصربه‌فرد آن است و به عنوان یک تولیدکنندۀ خوش‌نام ساعت در دنیا، با هنرمندی در طراحی و ظرافت در ساخت، رضایت مشتریان خود را جلب کرده است.

ست طلایی اوپال

ring-watch-set-Aug-03
انگشتر مدل گل اوپال طلایی که طرحی ساده و گیرا دارد به همراه کریستال‌های شفاف بر روی آن از برند Roxi که از آلیاژ مس درست شده و روکشی از طلا دارد.
ساعت این مجموعه نیز از برند Zeitlos و ضد حساسیت است که با نگین‌های سواروفسکی تزئین شده است. این برند مطرح یک ویژگی خارق‌العاده دارد، اینکه در صورت خرید آن می‌توانید در هر زمانی که خواستید آن را با یک ساعت زیتلوس جدید و با ۴۰ درصد تخفیف، تعویض کنید.

ست سیلور نگین‌دار

ring-watch-set-Aug-01

انگشتر برند Celeste این مجموعه ترکیبی از مس و برنج دارد و روکش پلاتینیوم و کریستال‌های ارزشمند سواروفسکی، ظاهری شیک و زیبا به آن بخشیده است.

ساعت زیتلوس آن نیز نگین‌های زیبایی در صفحۀ ساعت دارد که آن را تبدیل به یک اکسسوری متفاوت و چشمگیر کرده است.

ست ساده و زیبای Cacharel

ring-watch-set-Aug-04

این انگشتر زیبا از یک برند ایرانی به نام زرنگار انتخاب شده است که کیفیت بالایی در تولید دارد و کاملاً ضد حساسیت است. رنگ این انگشتر ثابت است و کریستال‌های زیرکونیای آن با طرحی کلاسیک و شیک روی آن قرار گرفته‌اند.

مدل ساعت Cacharel انتخاب شده نیز ساده، در عین حال بسیار شیک و با شیشه‌ای از جنس کریستال است که می‌تواند با دو تیپ رسمی و اسپرت مورد استفاده قرار گیرد.

ست آبی کریستال

ring-watch-set-Aug-02

انگشتر زیبا و چشم‌نواز این مجموعه یک سنگ درشت آبی لاجوردی روشن از کریستال سواروفسکی دارد. جنس بدنۀ آن آلیاژ نیکل است که روکشی از آب طلا دارد.

ساعت خوش‌رنگ و متفاوت Cacharel آن نیز با شیشه‌ای کریستالی ساخته شده است که در متفاوت و چشمگیر بودن این ست، نقش اصلی را بازی می‌کند.

بامیلو بلاگ
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار