از بین بردن آکنه با روغن درخت چای
کد خبر: ۹۵۳۵۶
تاریخ انتشار: 2017 December 23    -    ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱
روغن درخت چای یک روغن ضروری قدرتمندی است. این روغن، آنتی اکسیدان ها و مواد فعال،زیادی از جمله آلفا پینن و ترپینولن، دارد که مصرف پزشکی دارد. این اسانس نباید خورده شود، حتی در مقدار بسیارکم چون سمی است.
از بین بردن آکنه با روغن درخت چای
 
استفاده از روغن درخت چای برای آکنه یک درمان قدیمی و موثر است، علاوه بر این روغن درخت چای فقط برای درمان آکنه نیست بلکه  فواید دیگری هم دارد.
 
از بین بردن آکنه با روغن درخت چای
 
روغن درخت چای یک روغن ضروری قدرتمندی است. این روغن، آنتی اکسیدان ها و مواد فعال،زیادی از جمله آلفا پینن و ترپینولن، دارد که  مصرف پزشکی دارد. این اسانس نباید خورده شود، حتی در مقدار بسیارکم چون سمی است. از این روغن باید استفاده های موضعی شود. بومی  مناطق خاص استرالیا، است  که قرنهاست محبوبیت یافته است. آکنه را می توان با روغن درخت چای درمان کرد و ازاین نظر بسیار حائز اهمیت است.

چگونگی استفاده از روغن درخت چای برای آکنه؟

راه های مختلفی برای  درمان آکنه با استفاده از این روغن وجود دارد، زیرا این روغن هنگامی که با روغن های دیگر ترکیب می شود، بسیار موثرتر می شود. اثرات ضد ویروسی، ضد باکتری، ضد التهابی و آنتی اکسیدانی این ماده قوی تر می شود.

ژل آلوئه ورا

یک قاشق چایخوری روغن درخت چای را با ۹ قاشق چای خوری ژل آلوئه ورا مخلوط کنید. به این طریق با این ژل صورت خود را بشویید  ژل جذب شده و  درد و التهاب درمان می شود.
 
از بین بردن آکنه با روغن درخت چای 

روغن نارگیل / بادام

چند قاشق غذاخوری روغن بادام را با ۳-۵ قطره روغن درخت چای مخلوط کنید تا سریعا  آکنه  درمان شود. خواص مرطوب کنندگی آن باعث مرطوب شدن پوست می شود، در عین حال باعث از بین بردن سموم در پوست و جلوگیری از التهاب می شود.

روغن زیتون

روغن زیتون دارای خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدانی طبیعی است که می تواند روند بهبود زخم را افزایش دهد. ۱ قاشق غذاخوری روغن زیتون را با ۶ قطره روغن درخت چای مخلوط کنید و به طور مستقیم به قسمت های آکنه بزنید.

لیمو

اسید سیتریک موجود در لیمو می تواند به جلوگیری از  التهاب یا عفونت آکنه در معرض زخم های باز و در معرض آفتاب  کمک کند. مخلوط ۱ قاشق چایخوری آب لیمو با ۲-۳ قطره روغن درخت چای توصیه می شود.

روغن اسطوخدوس

مخلوط کردن ۱۰ قطره روغن درخت چای و ۱۰ قطره روغن اسطوخدوس به یک روغن حامل مانند روغن بادام، یک درمان عالی و آرام بخش است که شما می توانید به طور مستقیم به پوست بزنید.

سایر فواید روغن درخت چای برای آکنه

دیگر فواید روغن درخت چای برای پوست شامل حذف سلول های مرده پوست، کاهش التهاب، جلوگیری از عفونت باکتریایی و تعادل سطح چربی پوست است. این روغن شناخته شده خواص مرطوب کنندگی  کمک به بسته شدن منافذ و از بین بردن سموم و یا روغن اضافی است که منافذ را مسدود و باعث التهاب میشود. ماده ضد ویروسی، ضد باکتری، ضد قارچی و ضد التهابی این روغن قرمزی و تورم را به حداقل می رساند.
 
دکترسلام
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار