کثیف‌ترین چیزهای داخل هواپیما+عکس
کد خبر: ۹۵۱۴۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2017 December 23    -    ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰
 اگر فکر می‌کردید که بهداشت تنها یک نگرانی جدی در قطارهای هند است اشتباه می‌کنید. هواپیماها هم می‌تواند کثیف باشند. باوجود صد‌ها مسافری که با قطار‌ها و هواپیما‌ها سفر می‌کنند، این روش‌های حمل و نقل میزبان میکروب‌های زیادی هستند که منجر به بیماری می‌شوند. در تحقیقاتی که در سال ۲۰۱۵ برای رتبه بندی کثیف‌ترین جاهای هواپیما‌ها و فرودگاه‌ها انجام شد، مشخص شد آن‌ها می‌توانند از یک خانه معمولی هم کثیف‌تر باشند. این پنج نقطه هواپیما به عنوان کثیف‌ترین قسمت‌ها شناخته شدند.

قلاب کمربند ایمنی

قلاب‌های کمربند ایمنی هواپیما محل تجمع باکتری‌ها هستند که تعجب برانگیز نیست، زیرا هر مسافر حداقل دو برابر در طول پرواز خود آن را لمس می‌کند. ساده‌ترین راه برای مقابله این است که یک ضدعفونی کننده دست همراه داشته باشیم و متناوبا از آن استفاده کنیم.
 
کثیف‌ترین چیزهای داخل هواپیما 
 


دستشویی

اگرچه دستشویی‌های هواپیما به طور منظم تمیز می‌شوند، اما هنوز احتمال سرایت بیماری از آن وجود دارد. به طور مثال، تحقیقات نشان داد که باکتری‌های‌ ای کولای مدفوعی روی برخی از سینک ها، دسته‌های سیفون و صندلی توالت وجود دارند. کارشناسان توصیه می‌کنند برای خارج شدن از دستشویی با یک دستمال کاغذی در را باز کنید.
 
کثیف‌ترین چیزهای داخل هواپیما 
 


میز جلوی مسافر

میزهای جلوی مسافران کثیف‌ترین جای داخل هواپیما هستند. تعدادی از این میز‌ها مورد آزمایش قرار گرفتند و مشخص شد باکتری آن‌ها هشت برابر بیشتر از دکمه فلاش توالت است. این میز‌ها حاوی ویروس سرماخوردگی، ویروس شبه آنفولانزای انسانی و نورو ویروس‌ها هستند. تنها راه اجتناب از این بیماری‌ها این است که روی این میزها غذا نخورید. هم چنین مطمئن شوید که قبل از استفاده از میز روی آن را ضدعفونی کرده اید.
 
کثیف‌ترین چیزهای داخل هواپیما 
 


صندلی‌های راهرو

بسیاری از مسافران صندلی‌های راهرو را ترجیح می‌دهند، اما این راحتی خطر تماس با بیماری‌ها را هم به همراه دارد. بالای این صندلی‌ها پر از میکروب است، چون همه از کنار آن عبور می‌کنند و به عنوان تکیه گاه آن را می‌گیرند.
 
کثیف‌ترین چیزهای داخل هواپیما 
 


جیب پشت صندلی

مسافران تمایل دارند از جیب پشت صندلی برای ریختن زباله استفاده کنند و همه زباله هایشان را در آن جمع می‌کنند. خدمه هواپیما هم فرصت کافی برای تخلیه همه این جیب‌ها ندارند، به خصوص اگر فاصله میان پروازهای هواپیما کم باشد. در این مورد بهترین راه برای اجتناب از میکروب‌ها این است که اصلا از این جیب‌ها استفاده نکنیم.
 
کثیف‌ترین چیزهای داخل هواپیما

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۲
0
2
پس خوش بحال ما اصلا سوار طیاره نمیتونیم بشیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۲
0
0
این حد از آلودگی همه جا هست، محل کار، تاکسی، پارک و ..
اینطور که شما نوشتید مسافر باید حین پرواز یک بسته دستمال مرطوب با خودش ببرد و همه جا را دیوانه وار دستمال بکشد!!!!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار