لباس پوشیدن به سبک علی مصفا و خانواده
کد خبر: ۹۵۱۴
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: 2015 September 01    -    ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷
آنها انتخاب‌های حساب شده‌ای برای حضورهای خانوادگی خود که اغلب در جشنواره‌های بین‌المللی است، دارند. یک برنامه منسجم خانوادگی که در این مطلب بیشتر با آن آشنا می شوید.
نه ليلا حاتمي و نه علي مصفا در سينماي امروز ايران نياز به معرفي ندارند. زوجي در آستانه ميانسالي كه نخستين بار ١٨ سال پيش در فيلم ليلا رو به روي هم قرار گرفتند و حالا تماشاگران مي‌توانند شاهد رويارويي ديگر آنها در فيلم «در دنياي تو ساعت چند است؟» روي پرده سينما باشند.

این زوج هنری، حالا با حضور ماني و عسل يك خانواده چهار نفره هستند. اين روزها در بسياري از برنامه‌ها و جشنواره‌هاي هنري داخل و خارج كشور، نه فقط علي و ليلا در كنار هم بلكه خانواده شمعداني با هم حضور پيدا مي‌كنند و دست در دست هم قدم روي فرش قرمز می‌گذارند؛ آن هم با لباس‌هايي كه نمي‌توان به سادگی از کنار آنها گذشت. آنها انتخاب‌های حساب شده‌ای برای حضورهای خانوادگی خود که اغلب در جشنواره‌های بین‌المللی است،  دارند. یک برنامه منسجم خانوادگی که در این مطلب بیشتر با آن آشنا می شوید.

لباس پوشیدن به سبک علی مصفا و خانواده

مادر خانواده؛ خانم كلاسيك

ليلا حاتمي، مادر اين خانواده هنري، سليقه‌اي كلاسيك در لباس پوشيدن دارد. شاهزاده دلشدگان، هميشه با انتخاب‌هاي كلاسيك مثل مانتوی بلند راسته، شلوار جين راسته و رنگ‌هاي ملايم ديده مي‌شود. لباس‌هاي مد روز در انتخاب‌هاي او ديده نمي‌شوند و استايلي مخصوص به خود دارد.نداشتن اضافه وزن به او اجازه می دهد تا دستش برای انتخاب لباس باز باشد و بتواند انواع مدل‌ها را انتخاب کند. 

اين روزها كه به سوي روزهاي گرم سال پیش می‌رویم، اگر ليلا حاتمي را در مراسم فرش قرمز فيلمي ببينيد، بي شك مانتو رنگ روشن نخي، نازك و گشادي به تن دارد. این نحوه انتحاب باعث شده تا لیلا با سبکی به امضای خودش شناخته شود که برای هر کسی به خصوص یک ستاره سینما خوب و قابل تحسین است. علاوه بر این که سلیقه کلاسیک، خوش پوشی همیشگی هر کسی را تضمین می‌کند.

پدر خانواده؛ آقاي جدي

در حالي كه ليلا مي‌كوشد، در مجامع عمومي هميشه با لبخندي مهربان ديده شود؛ علي مصفا چهره جدي‌اش را ترجيح مي‌دهد.

همين چهره هميشه جدي موجب مي‌شود تا به اصطلاح عمومي، چهره علي كاريزما داشته باشد و اطرافيان را تحت تاثير اين جديت قرار دهد. او اغلب با پيراهن‌هاي اسپرت، شلوارهاي كتان و كت‌هاي تك ديده مي‌شود. البته پيراهن‌هاي سفيد نخي را بايد انتخاب خاص احمد «گذشته» دانست . برای مردی با قامت و فرم صورت علی مصفا، لباس‌های اسپرت، اننخاب بهتری هستند و او را خوش استایل‌تر نشان می‌دهند. مردانی که اندامی ورزیده و چارشانه ندارند، بهتر است روش علی مصفا را در پیش بگیرند.

لباس پوشیدن به سبک علی مصفا و خانواده

خانواده متحدالشكل

خانواده چهار نفره مصفا، بارها در جشنواره‌هاي خارجي شركت كرده‌اند و روی فرش قرمز انتخاب‌های جذابي برای لباس داشته‌اند. تمام اعضاي خانواده يك سبك و استايل لباس پوشيدن را انتخاب كردند تا روي فرش قرمز بيشتر به چشم بيايند؛ استايلي كه مي‌توان به خوبي رد پاي سليقه كلاسيك مادر خانواده را در آن ديد. مثلا در يكي از اين مراسم، تمام خانواده ست سفيد و مشكي به تن داشتند كه مناسب يك مراسم رسمي است.

چنین انتخب هماهنگی باعث می‌شود تا خاطره خانواده مصفا بیشتر در یاد دیگران باقی بماند چون لباس یکسان آنها عمیق‌تر درذهن حک می شود. چنین انتخابی را می‌توان پیشنهاد خانواده مصفا به خانواده‌های ایرانی دانست که بیایید چنین خاطره‌ای برای خودتان بسازید.

 تمام اعضای خانواده لباسی در یک مایه بپوشند و یک روز فراموش نشدنی بسازند. برای ساختن یک روز متفاوتی باید تم کلی انتخاب کنید که برای بزرگ‌ترها و کوچکترها قابل اجرا باشد مثل تم رنگی.

لباس ویژه با الیاف طبیعی

انتخاب‌ لباس‌هاي ليلا براي خودش و خانواده‌اش نشان مي‌دهد، او اصل سلامت لباس را رعايت مي‌كند. او اغلب سراغ پارچه‌هاي با كيفيتي مي‌رود كه از الياف طبيعي مثل نخ در بافت آنها استفاده شده است. لباس‌هاي بيش از اندازه تنگ، پارچه‌هاي ريون و نايلون در انتخاب‌هايش وجود ندارد و با توجه به فصل تغيير رويه مي‌دهد؛ مثلا در فصل تابستان اغلب با رنگ‌هاي روشن و در زمستان با لباس‌هاي مشكي ديده مي‌شود.
در تابستان، خودش و بچه‌ها اغلب با لباس‌هاي گشاد و برش آزاد ديده مي‌شوند اما در زمستان مي‌توان او و خانواده‌اش را با كت‌هاي تنگ و برشدار هم ديد. هر چند در نگاه اوليه به نظر مي‌رسد ليلا حاتمي وسواس خاصي در انتخاب لباس ندارد اما در واقع معيار او، كيفيت، راحتي و سلامت لباس است. همين رويه را در انتخاب‌هاي علي مصفا هم مي‌توان ديد. او شلوار جين كلاسيك‌اش را به يك نمونه امروزي ترجيح مي‌دهد. مدل‌هاي مختلف پيراهن مردانه آمده‌ و رفته‌اند اما او كه اين روزها تهيه كنندگي را هم تجربه مي‌كند، همان پيراهن نخي را بيشتر دوست دارد.

مجله سیب سبز
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۳
غیر قابل انتشار: ۰
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
3
34
الیاف طبیعی مثل نخ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!

یا الیاف طبیعی مثل پنبه (همان کتان Cotton)

نخها از الیاف طبیعی و مصنوعی ساخته می شوند. نخ یک جنس نیست یک ساخته دست بشر است.
ناشناس
|
United States
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
5
48
احسنت به اين خانواده
شاهین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
5
30
اصالت خانوادگی این زوج را نشون میده.این نوع پوشش. از دختر و داماد علی حاتمی بزرگ چنین اصالت و فرهنگی هم انتظار میره.
عقیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
3
23
و البته پسر و عروس استاد مظاهر مصفا!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
3
16
درود بر این زوج هنرمند دوست داشتنی و اصیل

آرزوی سلامتی و شادی برای خانواده شون و همه مردم ایران زمین
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار