وضعیت هوا بالاتر از خطرناک است
کد خبر: ۹۴۷۲
تاریخ انتشار: 2015 August 31    -    ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۱
 از ساعاتی پیش گرد و غباری شدید آسمان کرج را فرا گرفته است و از آسمان باران خاک می بارد. بر اساس اعلام سازمان هواشناسی پیش بینی می شود تا ۲۴ ساعت آینده گرد خاک مهمان استان البرز باشد.

سازمان محیط زیست استان اعلام کرده است؛ وضع کیفی هوای شهرستان کرج تا ساعت ۲۰ دوشنبه شب ناسالم برای گروه های حساس و بعد از ساعت ۲۰ بالاتر از حد خطرناک است.

این سازمان وضعیت کیفی شهرستان نظرآباد  را تا ساعت ۲۰ دوشنبه شب ناسالم و بعد از ساعت ۲۰ بالاتر از حد خطرناک اعلام کرد.

در ادامه وضعیت کیفی هوای شهرستان ساوجبلاغ تا ساعت ۲۰ دوشنبه شب ناسالم برای گروه های حساس و بعد از ساعت ۲۰ بالاتر از حد خطرناک اعلام شده است.

کاهش افق دید به کمتر از یک کیلومتر رسید

این در حالی است که اداره کل هواشناسی استان برای روز دوشنبه وضعیت هوا را کمی ابری در بعد از ظهر همراه با افزایش ابر و در پاره ای از مناطق همراه با رگبار و رعد و برق پیش بینی کرده است.

همچنین این اداره کل برای روز سه شنبه (فردا) وضعیت هوا را نیمه ابری تا ابری در بعضی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد بسیار شدید و گرد و خاک پیش بینی کرده است.

گفتنی است طبق اعلام اداره کل هواشناسی البرز افق دید تا کمتر از یک کیلومتر کاهش پیدا کرده است و در حال حاضر سرعت باد ۸۰ کیلومتر بر ساعت است.

در پایان توصیه می شود افراد میانسال و کودکان در این شرایط از فعالیت های غیر ضروری در خارج از خانه بپرهیزند. گروه های حساس و بیماران دارای مشکلات قلبی و ریوی از منزل خارج نشوند و از فعالیت های طولانی و سنگین خارج از منزل اجتناب کنند.

مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار