جورابی که آبروی مفتی سعودی را برد +عکس
کد خبر: ۹۴۱۹۶
تاریخ انتشار: 2017 December 11    -    ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۰
شیخ محمد عریفی صاحب نظریه‌ی کمک ملائکه به جنگجویان تکفیری در سوریه، که از بالای منبر نماز جمعه در چند کشور اسلامی با بغض و غضب مردم را به جهاد دعوت می‌کرد دیروز با ۳۰ تویت در تویتر رسمی خود با بیش از ۲۰ میلیون فالور پیرامون "کیفیت مسح پا هنگام وضو با وجود جوراب" و با هیچگونه اشاره به موضوع قدس (تا الآن)، خودش را مورد تمسخر و حمله‌ی مردم قرار داد. دیروز هم در واکنش به این حمله‌ها خیلی ساده به مردم گفت: "مشاغل و امور شخصی باعث شده کم در سیاست دخالت کنم! ".

این شوک بعد از شوک سخنرانی نماز جمعه در مسجد رسول در مدینه بود که موضوع آن "تعاقب فصل‌های سال و تغییرات محیط زیستی" بود و سخنرانی مکه که موضوع آن "پدر و مادر" بود.

سیاست‌های سعودی روز به روز برای عرب‌ها بعد از ده‌ها سال تاثیر روی افکار عمومی آن‌ها آشکار‌تر می‌شود، خصوصا در این چند روز که عکس‌های پادشاهان سعودی در غزه و اردن و چند جای دیگر در تظاهرات علیه تصمیم خبیثانه ترامپ زیر پا گذاشته و سوزانده شد، و حمله‌ی شدید مردم سرتاسر جهان اسلامی در فضای مجازی به آن‌ها جای امیدی گذاشته است برای بیداری روز افزون مسلمانان و قدرت تشخیص بین دوست و دشمن.
 
جورابی که آبروی مفتی سعودی را برد +عکس
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار