مسئولان ناسا به عمد حقایق موجودات فضایی را پنهان می کنند
کد خبر: ۹۳۷۱
تاریخ انتشار: 2015 August 31    -    ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴
طرفداران فرضیه‌های موجودات فضایی در جدیدترین کشف خود اعلام کرده‌اند که در تصاویر دوربین‌های ناسا مستقر در ایستگاه فضایی بین‌المللی نوعی شی پرنده در فضا دیده می‌شود که به رنگ صورتی است و با توجه به عدم شباهت به هیچ یک از کاوشگرها و یا ماهواره‌های ساخت دانشمندان زمینی به نظر می‌رسد که به موجودات فضایی تعلق داشته باشد‌.

کنترل ایستگاه فضایی بین‌المللی توسط موجودات بیگانه + تصاویر

گفتنی است، طرفداران این فرضیه حتی ادعا می‌کنند مسئولین ناسا در بازه‌های زمانی خاص اقدام به تغییر دادن زاویه دوربین‌ها و یا حتی خارج کردن آنها از محدوده خاص از فضا می‌کند تا مانع از رصد موجودات فضایی توسط انسان‌ها شوند.

کنترل ایستگاه فضایی بین‌المللی توسط موجودات بیگانه + تصاویر

این شیء پرنده با چراغ‌های درخشان در تصاویر ضبط شده از فضای اطراف ایستگاه فضایی بین‌المللی در ماه ژوئن سال جاری بدست آمده است. 

کارشناسان حتی اعتقاد دارند موجودات فضایی فعالیت‌های ایستگاه  فضایی بین المللی، فضا نوردان و کاوشگرهای ساخت‌ انسان‌ها را تحت نظارت و بررسی دارند. در این ویدئو ناگهان برق دوربین قطع شده و فیلم ناتمام مانده است و مسئولین ناسا در خصوص آن تا به حال هیچ اظهار نظری نکرده‌اند. 

کنترل ایستگاه فضایی بین‌المللی توسط موجودات بیگانه + تصاویر

این فیلم برای حدود 2 دقیقه است اما حرکت شیء چشمک زن طلایی به رنگ صورتی را به وضوح نشان می‌دهد. به تازگی فرضیه‌های مختلفی در خصوص وجود اشیاء بیگانه در فضا مطرح شده است که از آن جمله می‌توان به یافت اشیاء مختلف در سطح سیاره مریخ مانند مجسمه،‌ هرم و حتی عنکبوت غول‌آسا اشاره کرد که البته دانشمندان ناسا در اکثر موارد آن‌ها را ناشی از خطای دید و یا وجود فیلترها در دوربین‌های فیلم برداری کاوشگرها می‌دانند. اما در عین حال در بسیاری موارد مشابه دیگر نیز سکوت اختیار کرده اظهار نظری نکرده‌اند. 

کارشناسان اعتقاد دارند مسئولین ناسا و ایالات متحده به عمد حقایقی در خصوص وجود موجودات فضایی را از مردم سراسر جهان مخفی نگه داشته‌اند. 
باشگاه خبرنگاران
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار