دستگیری قاتل فراری بعد از ۲۹ سال در زاهدان
کد خبر: ۹۳۵۱۷
تاریخ انتشار: 2017 December 04    -    ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
 ماموران پلیس اگاهی با انجام کار اطلاعاتی گسترده، قاتل فراری که پس از ارتکاب قتل در استان کرمان به مکانی نامعلوم متواری شده بود را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ ابراهیم ملاشاهی گفت: در پی وصول خبری مبنی بر مخفی شدن قاتل فراری در یکی از محلات شهرستان زاهدان، شناسایی و دستگیری متهم به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کاراگاهان پلیس آگاهی پس از انجام کار اطلاعاتی و تحقیقات همه جانبه و با اقدامات پلیسی، هویت قاتل فراری را که در تاریخ ۱۳۶۷/۰۷/۲۹ در شهرستان بم دست به قتل زده و متواری شده بود و هم اکنون با نام مستعار در شهرستان زاهدان زندگی می‌کرد، را بدست آورده و مورد شناسایی قرار دادند.

سرهنگ ملاشاهی ادامه داد: ماموران با هماهنگی مقام قضائی، متهم که مردی ۵۲ ساله بود را در مخفیگاهش در حاشیه شهر زاهدان دستگیر کرده و در بازجوی‌های به عمل آمده متهم به جرم خود و قتل یکی از دوستانش با ضربات چاقو اعتراف کرد.

ملاشاهی با اشاره به اختلافات مالی بین دو نفر که باعث قتل شده، تصریح کرد: متهم دستگیر شده پس از تشگیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان در پایان تصریح کرد: همکاری و همراهی شهروندان با پلیس در بدست آمدن موفقیت در ماموریت‌های مختلف پلیس تاثیرگذار است و بدون شک بخش مهمی از توفیقات پلیس مرهون همکاری مردم با پلیس بوده است.

باشگاه خبرنگاران
برچسب ها: قتل
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار